Klacht Vakantieveilingen.nl: Oplichters praktijken!

Arousedrecordsartists

Ik win begin Maart een waarde bon voor één overnachting in een Fletcher hotel naar keuze. Aangezien we eerder een bon hadden gewonnen voor een dagje sauna in de Zwaluwhoeve wilde we dit mooi combineren. Ik probeer al sinds Maart dan ook een weekend te plannen. Echter zijn er nooit hotels beschikbaar ook maar enigszins in de regio. Ik heb daar een klacht over gestuurd en daarop ontving ik een standaard antwoord dat mij niet kon geruststellen. Dit weekend willlen we weg omdat we daar voor betaald hebben. Dubbel en dik! Deze bonnen zijn dus gewoon niets waard. Vakantieveilingen was ooit een prima organisatie. Maar zoals bij veel van dit soort organisatie verdwijnt de service na enig succes gehad te hebben. Daarbij komt ook nog dat men maar liefst TIEN werkdagen nodig heeft om op een berichtje te reageren. . Ik ben geenszins van plan om het hierbij te laten. Gelukkig zit ik dicht bij het vuur om deze organisatie eens goed onder handen te nemen. Vakantieveilingen verdient de SCHANDPAAL!

Geld retour van beide bonnen

Vakantieveilingen.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Arousedrecordsartists
    Inmiddels heb ik na beraad de reclame code commissie ingeschakeld en heeft mijn jurist een persbericht opgesteld dat indien noodzakelijk volgende week aangeboden gaat worden en gepubliceerd. Fletcher heeft toegezegd voor as. Vrijdag te komen met een passende oplossing voor zowel mij als voor andere gedupeerde consumenten. Men weet zelf ook wel dat ze balanceren op het randje van de wet. Dat is me wel duidelijk geworden uit de telefoongesprekken die ik heb gevoerd met Fletcher.

Arousedrecordsartists

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?