Opgelost door Vakantieveilingen.nl: Product defect en niet zoals aangeboden op de site

Liku_z

Sinds 12-12-2021 bezig met een klacht over een defecte levering, die ook nog eens niet is met wat ze hebben aangeboden op de site.
Heb inmiddels 5 “veilingadviseurs” per mail gesproken. De een zegt je krijgt je geld terug, de volgende zegt nee geen geld terug maar stuur foto’s, weer een ander zegt foto’s niet goed binnen etc etc. Ze hebben nu alle info en foto’s dubbel binnen. Mijn laatste bericht was op 30-01-2022 met de vraag wanneer ze met een oplossing komen. Het is nu 06-02-2022 en heb van hun kant uit vanaf 30-12-2021 niks meer gehoord en dus ook geen reactie op mijn mail van 30-01-2022! Schandalig, terwijl ik zelf elke mail beantwoord en precies heb gedaan wat ze allemaal gevraagd hebben.

Ik wil een antwoord en mijn klacht opgelost hebben. Op 15 december is mij gezegd dat ik het geld teruggestort zou krijgen. Op 31 december nog geen geld terug en krijg ik nav een mail het bericht dat ik geen geld terug krijg maar online een klachten formulier moet invullen inclusief foto’s. En inmiddels op 6 februari 2022 nog geen oplossing en al langer dan een maand geen reactie vanuit VakantieVeilingen. Ik wil gewoon mijn geld terug voor het defect en niet kloppende product aangezien ik nu geen kerstbomen en krans meer in mijn tuin moet hebben staan!
VakantieVeilingen heeft na mijn bericht vrijwel meteen gereageerd en geregeld dat het geld alsnog teruggestort is op mijn rekening. Dank voor de uiteindelijk snelle hulp en oplossing Wouter van VakantieVeilingen

Vakantieveilingen.nl
    Beste mevrouw Bongelaar,

Bedankt voor uw bericht en het duidelijke verhaal. Wij hebben inderdaad alles van u keurig ontvangen en alle informatie is duidelijk voor ons. De communicatie tussen 2 afdeling is niet goed gegaan en daar bent u niet de dupe van geworden, mijn excuses hiervoor! Wij zullen dit intern bespreken om er voor te zorgen dat dit niet nog een keer gebeurd.

Ik heb per direct het bedrag van de gewonnen veiling voor u teruggestort. Het totaalbedrag vindt u binnen 4 werkdagen terug op de rekening.

Ik wens u een fijne dag!

Groet,
    Wout

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?