Opgelost door Vakantieveilingen.nl: Product retourneren is niet te gebruiken

Julia

Ik heb een veiling gewonnen, betaald en ontvangen het artikel voldoet niet en wil deze sinds 2 juni terug sturen. Inmiddels heb ik een retour bon en is me verteld dat het ophalen via de vervoerder gebeurd en dat er inmiddels een spoed bericht ligt om de lounge set waar het om gaat op te halen. Het is te zwaar om zelf te regelen. Ik kan al ruim 2 maanden niet op een normale manier door mijn gang omdat het artikel mijn hele gang in beslag neemt. Ik wil dat het artikel opgehaald wordt en mijn geld retour. Dit alles hoeft toch niet ruim twee maanden te duren!

product zoals afgesproken afhalen en het geld retourneren dit alles hoeft geen twee maanden te duren

Hi C.,

Wat ontzettend jammer dat het product niet aan je verwachtingen voldoet! We willen graag samen met jou kijken naar hoe we de retour in orde kunnen maken. Zou je het ordernummer van de veiling kunnen sturen naar webcare@vakantieveilingen.nl?

Jessie
    Hi Julia,

Met welk e-mailadres heb je gemaild? Dan pakken we de kwestie voor je op.

Wim-webcare VV
    Beste Wim,

Werken jullie langs elkaar heen ik heb een mail naar het mail adres gestuurd dat jullie mij hebben opgegeven en het t.a.v. Jesse verstuurd graag een reactie wanneer het artikel (lounge set) wordt opgehaald het kan toch niet zo zijn dat we alleen maar mailen? Dit is niet netjes gewoon doen nu het gaat om ordernummer 30341364
    Nu graag een concrete afspraak met een afhaaldatum. Jammer dat alles nu zo verloopt!
    Hi Julia,

Als je een berichtje hebt gestuurd naar webcare@vakantieveilingen.nl, dan hebben wij deze in goede orde ontvangen en hopen we je snel meer duidelijkheid te kunnen geven.

Jessie
    Julia
    Vakantie veilingen houdt zich stil ik ben nu sinds juni bezig om iets terug te sturen er wordt wel op de klacht gereageerd maar er is nog steeds geen actie ondernomen vanuit Vakantie veilingen. Ik zal in de toekomst ook niet meer bieden op veilingen omdat ik dit alles behalve klantvriendelijk vind!
    Hi Julia,

Ah, wat ontzettend jammer dat je nog steeds geen helderheid hebt. Onze oprechte excuses voor het stroeve verloop. Ik heb een reminder gestuurd naar de desbetreffende afdeling. We mailen je zodra er meer informatie over de retourzending binnen is. Hartelijk dank voor je engelengeduld!

Wim

Julia
Artikel is opgehaald en het geld staat keurig op de rekening. Zo hoort het te gaan.

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?