Klacht Vakantieveilingen.nl: reis verkopen en vervolgens op het moment van boeken geen ruimte bieden in een weekend

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 332170
Gebruiker
R. Otten
Datum
0 reacties

Details

De klacht

in november 2 waardebonnen gekocht voor een 3-daagse trip met DFDS naar Newcastle. Deze trip moest daarna binnen 7 dagen worden geboekt op de site van vakantieveilingen.nl. Toen we dat gingen doen, bleken er ineens geen mogelijkheden meer om de trip de boeken gedurende een weekend, alleen nog maar doordeweeks. Daar wij 2 schoolgaande kinderen hebben is dat echter geen optie. Gevolg ... 2 waardeloze bonnen, 180 euro weggegooid geld. Dagenlang aan de lijn gehangen om een oplossing te zoeken, maar van het kastje naar de muur, klantvriendelijkheid ver te zoeken, tot en met de hoorn op de haak gooien. Dit was voor ons de laatste keer vakantieveilingen.nl, dat is zeker.

De oplossing

de waarde van de bonnen vergoeden, of een vervangende reis aanbieden, passend in onze agenda.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Otten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Volledige refund en bonus als vergoeding beloofd, maar ...................... Helaas is dd 11.12.2019 nog geen refund te vinden op de rekening .......... Is dit een bewuste actie, een vergissing, of moet er HARDER worden geklaagd???
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?