Opgelost door Vakantieveilingen.nl: SCHANDALIGE PRAKTIJKEN

content Opgelost

SCHANDALIGE PRAKTIJKEN

Betreft ordernummer: 18838935 waarover inmiddels al heel veel over gecorrespondeerd is en waarover nu reeds 3 keer toegezegd is om tot betaling over te gaan. Laatste correspondentie dateert van 11 oktober jl:

Beste mevrouw Stapelvoort,

De overige gemaakte kosten zullen we zoals beloofd vergoeden. Naar verwachting staat het bedrag binnen tien werkdagen op de doorgegeven rekening.

Met hartelijke groet,

Wim

Wij zijn nu inmiddels 10 werkdagen verder en nog steeds geen betaling vanuit vakantieveilingen ontvangen.

Per ommegaande toegezegd bedrag overmaken. Geen smoesjes, uitstel of wat dan ook gewoon nu aan je verplichtingen voldoen!

Het is een grove schande dat dergelijke bedrijven als vakantieveilingen nog überhaupt 1 veiling mag verkopen terwijl je zo ontzettend in gebreke blijft als wat zij zelf nu doen

Vakantieveilingen.nl
    Geachte mevrouw Stapelvoort,

Wat ontzettend vervelend dat het teruggestorte bedrag niet na 10 werkdagen op uw rekening stond.
    Ik heb alle correspondentie nogmaals doorgelezen en zie dat het nogmaals op de terugstort lijst is gezet, dit om teleurstelling en verwarring te voorkomen. Maar dit is helaas al gebeurd!
    Hiervoor mijn oprechte excuses. Wilt u de rekening waarmee de veiling is betaald in de gaten houden en ons op de hoogte houden? Dat mag telefonisch, per mail of via Facebook.

Een fijne dag gewenst!

Vriendelijke groet,

Kees
    VakantieVeilingen
    Beste Kees,

Fijn dat je de moeite wilt nemen om te reageren.

Je uitleg is me wat cryptisch van aard.

Heel simpel: Op welke datum mag ik het geld dan eindelijk gaan ontvangen?
    Betalingen kunnen elke dag worden uitgevoerd dus naar ik aanneem staat het morgen op mijn rekening?

Hoor graag!

JKK
    Beste Kees of wie dan ook,

Ik hou elke dag mijn rekening in de gaten maar uiteraard nog steeds niets ontvangen.

WANNEER staat het geld er nu op? We zijn inmiddels TIEN WEKEN VERDER!

WANNEER vakantieveilingen ...... WANNEER krijg ik mijn geld terug!!

WANNEER????!!!!!
    JKK
    Betaling is ontvangen en hiermee de klacht opgelost!

JKK
Betaling is ontvangen dus daarmee klacht opgelost

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?