Klacht Vakantieveilingen.nl: SCHANDE

JKK

Overbodig om deze informatie te geven. Betreft ordernummer: 18838935 waarover inmiddels al heel veel over gecorrespondeerd is.

Ondanks 2 schriftelijke bevestigingen met de uiterste datum (welke beiden verlopen zijn) waarop wij de beschikking over alle gelden zouden moeten krijgen is er tot heden niks ontvangen.

Het moet een uitermate lucratief verdienmodel voor vakantieveilingen zijn om wel al het geld binnen enkele dagen te incasseren maar aan zijn eigen verplichtingen geen gevolg te geven.

We zijn nu inmiddels 7 weken verder en de zaak loopt nog steeds.

Omgetwijfeld krijgen we morgen weer een reactie op deze klacht welke volop emphatie bevat en wordt er weer tijd gekocht wanneer wij de centen dan eindelijk zullen ontvangen.

Het wordt heel snel tijd dat onze wetgever wetten gaat schrijven en in het leven gaat roepen dat bedrijven zoals vakantieveilingen.nl pas verder met hun business mogen gaan als ze klanten, welke een product of dienst hebben aangekocht en waarbij iets mis is gegaan (wat altijd kan!) eerst volledig schadeloos moeten stellen.

Jullie halen waarschijnlijk jullie schouders op bij het lezen van deze klacht of hebben inmiddels een dikke huid gekregen. Feit is en blijft dat we hier praten over (in ieder geval voor mij) een hoop geld. Daar wordt elke keer maar aan voorbij gegaan.

Per ommegaande (en dat kan ook met een telefonische overboeking of spoedbetaling) de eerder gedane geldelijke schadeloosstelling overmaken. Geen smoesjes, tijd kopen etc meer!

Vakantieveilingen.nl
    Beste mevrouw Stapelvoort,

De overige gemaakte kosten zullen we zoals beloofd vergoeden. Naar verwachting staat het bedrag binnen tien werkdagen op de doorgegeven rekening.

Met hartelijke groet,

Wim

JKK
Beste Wim, Zoals geheel verwacht weer een reactie en nu moeten we deze keer naar verwachting 10 werkdagen wachten. Zo moeilijk is het niet betalingen kun je elke dag doen dat zie ik ook terug als ik oplossingen bij eerdere klachten lees. Graag per ommegaande uw betaling verrichten dat mag onderhand wel eens na een week of 8.

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?