Klacht Vakantieveilingen.nl: Té beperkte beschikbaarheid

# 193758
Roderik S.

Via VakantieVeilingen.nl heb ik geboden op een stedentrip naar Rome. Na een spannende biedstrijd won ik de veiling en was ik dolblij. Nog voor het bieden op de veiling hebben we goed gekeken naar de beschikbare data voor de stedentrip, omdat we qua werk vrij beperkt zijn in vrije dagen.
De vreugde verdween al snel toen we de stedentrip wilden boeken. Er bleek namelijk geen enkele geschikte vertrekdatum meer te zijn! Contact opgenomen met VakantieVeilingen.nl en de uitvoerende reisorganisatie FlyWise om samen naar een geschikte vertrekdatum te kijken. Zelfs aangeboden om bij te betalen voor vertrek op een datum die ons wel uitkomt. Helaas was er volgens beide partijen niks mogelijk tot en met eind maart..... We gaan er dus niet uitkomen en we hebben nu het gevoel heel veel geld verloren te zijn!

Annuleren en geld terug. Jullie hebben voldoende gelegenheid gehad om in overleg tot een geschikte oplossing te komen.

Vakantieveilingen.nl
    Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te horen dat er voor u geen geschikte data's meer beschikbaar zijn. Hoewel wij begrijpen dat u niet op elke dag kunt vertrekken qua werkzaamheden, er zijn echter 31 beschikbare data's voor Rome tot en met maart. Om die reden mogen wij de veiling niet annuleren.

Mocht u toch geen gebruik kunnen/willen maken van uw arrangement dan mag u de bon overdragen aan iemand die er wel gebruik van kan en wil maken.

Larissa - Webcare VV
    Roderik S.
    Helaas is voor ons de enige mogelijk vertrekdatum vrijdag. Deze dag zit NIET tussen de 31 mogelijke vertrekdata. Een andere mogelijkheid is er écht niet. Nogmaals; we hebben al voorgesteld om de reis tegen bijbetaling toch op een vrijdag te kunnen plannen, maar er is helemaal niks mogelijk. Dat is de reden dat we de veiling willen annuleren.
    Vakantieveilingen.nl
    Beste heer / mevrouw,

Wij vinden het vervelend dat u geen boeking kunt maken op een vrijdag vertrek naar Rome.

U geeft in uw klacht aan op het moment van meebieden was er wel beschikbaarheid om te vertrekken op een vrijdag. Echter is de veiling 5 dagen na het winnen van de veiling voldaan, waardoor de beschikbaarheid in de tussentijd is veranderd.

Vooraf geven wij in de veilingtekst aan; " Voor deze veiling is een vast aantal plaatsen beschikbaar per aankomstdatum. Boek dus snel".

Helaas kan Vakantieveilingen hierin niets voor u betekenen en kunt u een keuze maken uit een andere data om te vertrekken of zoals eerder is aangegeven bent u vrij om de waardebon over te dragen aan derde.

Diana - Webcare VV
    Geen oplossing.

Roderik S.

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?