Klacht Vakantieveilingen.nl: Teleurstellend.

Klachtnummer
# 333487
Gebruiker
SMG
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn klacht is dat VakantieVeilingen.nl met mij afspraken hebben gemaakt, maar deze niet zijn nagekomen.

DE KLACHT

Betreft: ordernummer 22149669 Dekbed en ordernummer 22148573 set koekenpannen van berlinger in roseKleurig.

Op 11 oktober de Pannenset en 13 oktober dekbed, heb ik bij vakantie veiling twee verschillende producten gewonnen. Deze producten zijn door mij netjes binnen termijn betaald. Maar de producten heb ik niet ontvangen. Aantal keren gemaild, waardoor VakantieVeilingen me een standaard mail heeft gestuurd, met dat zij mij klacht in behandeling gingen nemen en mij het geld over gingen overmaken. Tot heden niks gehoord. Aantal keren Gebeld en aangegeven om mij producten of mijn geld toe te zetten of voor een oplossing. Maar een klacht behandelen dat lukt vakantieveiling niet en of geld te storten. Graag wil ik dat vakantieveiling mijn geld terug stort, er zijn bijna aantal maanden verstreken. Op mij account zijn de producten niet geannuleerd steeds word de status als verzonden aangegeven, terwijl dit niet kon en hierover met vakantieveiling contact overgehad, de gemaakte afspraken die zijn niet nagekomen. Graag wil ik weten na die maanden wanneer mijn geld word gestort? Kom aub met een oplossing dit duurt me te lang.

De oplossing

Mijn geld zsm terugstorten, ze hebben binnen 10 dagen beloofd en het is nu aantal maanden later.

1 reactie

  1. Auteur
    Vakantieveilingen.nl
    Datum
    Dag S. Verhulst,

    Wat een vervelende situatie zeg. Als ik naar de track en trace kijk van beide orders zie ik dat ze vandaag pas teruggestuurd worden naar ons. Wees gerust, je krijgt het geld zeker terug van ons. Naar verwachting binnen nu en tien werkdagen.

    Groetjes,

    Wim

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen