Klacht Vakantieveilingen.nl: Vakantieveiling biedt misleidende deinsten aan van de Tandenbleeker Amsteldijk 53 te Amsterdam

MIBU

Op 5 januari naar de Tandenbleeker op de Amsterdijk 53 te Amsterdam geweest. Ik werd ontvangen in een armoedige ontvangstruimte door een onverstaanbare slecht sprekende jongeheer.
Ik werd zonder uitleg direct naar een een ruimte geleid waar vier ligstoelen naast elkaar stonden. Ik kon een bitje met spul erop voor 20 minuten indoen en hiermee onder waarschijnlijk een laserlamp. Hierna uitspugen en opnieuw een bitje in voor de lamp voor 10 minuten . Hierna stond ik weer ZONDER RESULTAAT buiten met een pijnlijke uitgebeten wangslijmvlies. God mag weten wat voor troep ik in mijn mond heb gehad.
Schandalig!! Ik voel me opgelicht zeker gezien de hierna volgende tekst waarmee vakantieveilingen mee adverteerd:
Wat wordt er geveild?
VIP-bleekbehandeling bij De Tandenbleker in Amsterdam en Eindhoven:
Bleekbehandeling gecombineerd met een fluoride gebitsversterking
Ontvangst met koffie en/of thee
Voorlichting over de behandeling
Gebitscontrole
Gratis nabehandelingsta

Ik wil mijn geld terug. En mag deze misleidende aanbiedingen niet door Vakantieveilingen aangeboden worden!!!!

Vakantieveilingen.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.