Opgelost door Vakantieveilingen.nl: Vakantieveilingen blijft in gebreke met het verlengen van hotelbon Fletcher ivm corona

PAPM Schilten

Vakantieveiling wil mijn hotelbon van Fletcher voor 2 personen inclusief ontbijt niet verlengen. In december kregen we te horen dat de bon verlengd was met 28 dagen t/m 28 februari. Begin februari heb ik gemaild, aangezien we in lockdown zitten en eigenlijk niets kunnen ondernemen. Vakantieveiling gaf aan dat we even moesten afwachten tot half februari, omdat ze in afwachting waren van een reactie van Fletcher hotels of ze de bonnen alsnog mochten verlengen. Ik moest half februari maar weer opnieuw een mail sturen. Dit heb ik gedaan, maar ik krijg alleen maar te horen, dat ze afhankelijk zijn van Fletcher en niets voor me kunnen doen. Nu heb ik de bon geregeld met Vakantieveilingen, dus zij moeten dan toch voor een oplossing zorgen? Ik vind het onaanvaardbaar, dat ik nu op een hotelkamer moet gaan zitten om een weekendje weg te gaan, aangezien we helemaal niets kunnen ondernemen. Alles zit dicht en we moeten ook nog om 21.00 uur 's avonds binnen zijn. Ik vind dat vakantieveiling over de brug moet komen en heb niets te maken met Fletcher.

Ik wil ofdat ze mijn Fletcher Hotelbon met een redelijke termijn verlengen, dus wanneer winkels, musea weer open zijn en de lockdown opgeheven is, zodat ik van mijn weekendje weg kan gaan genieten, of het betaalde bedrag ad 55,50 euro aan me terugbetaald word!

Vakantieveilingen.nl
    Hii, ik begrijp inderdaad dat dit een vervelende situatie is. Ik wil daarom graag met je meekijken om te kijken wat ik voor je kan doen. Ik las dat je al contact met ons had opgenomen. Wil je het referentienummer van de mail sturen? Groetjes, Luna
    Hallo Luna,

Het referentienummer is 942303
    Vakantieveilingen.nl
    Bedankt, mijn collega heeft een mail naar jou gestuurd.
    Beste Sammy,

Gisteren heb je me om mijn ordernummer gevraagd, maar nu heb ik nog steeds niets gehoord. Ik ben nu al een maand met vakantieveilingen aan het mailen. Volgens mij is het niet zo moeilijk toch om een beslissing te maken? Ik zou nu toch graag wel weten, wat de beslissing is. De bon loopt namelijk zondag 28-2 af.
    Hi Annemieke,

We hebben je een mail gestuurd...

Groetjes,

Jessie
    PAPM Schilten
    Vakantieveiling heef mij aangeboden ruilveiling aanbieden of annuleren van de veiling voor terugbetaling. Ik heb gekozen voor annuleren van de veiling voor terugbetaling en wacht nu op terugbetaling. Ik wacht nu op antwoord.
    Hi A.,

Wat fijn dat we tot een oplossing zijn gekomen. Je ontvangt de terugbetaling zo spoedig mogelijk op je rekening.

Groetjes,

Jessie

PAPM Schilten
Ik ben blij dat er een oplossing gekomen is, na al het mailverkeer. Fijn! Er is alleen nog steeds geen uitbetaling gedaan. Dat is jammer.

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?