Opgelost door Vakantieveilingen.nl: Vakantieveilingen weigert op verzoek van mij en desbetreffende hotel boeking aan te passen

j.m. rigter

Hotel geboekt bij vakantieveilingen. Echter krijg ik een bevestiging van een hotel in een andere plaats. Dit direct kenbaar gemaakt bij vakantieveilingen. Echter zegt dat dit niet meer gewijzigd kan worden.
Hierop contact opgenomen met het hotel. Zij zeggen dat het gewoon gewijzigd kan worden, maar dat dit moet gebeuren via vakantieveilingen.
Dit laten weten aan vakantieveilingen. maar zij reageren niet meer.

Nogmaals contact opgenomen met het hotel en aangegeven dat Vakantieveilingen niet reageert.
Het hotel heeft daarom contact opgenomen met vakantieveilingen.
Vakantieveilingen heeft aan het hotel kenbaar gemaakt de boeking niet te willen wijzigen.
Zelfs het hotel heeft mij aangegeven dat zij het raar vinden dat vakantieveilingen dit niet wil wijzigen, omdat dit slechts een kleine moeite is.
Zelfs het hotel vindt de handelswijze van vakantieveilingen raar en heeft hiervoor excuses aangeboden.
Vakantieveiling doet alsof ze in opdracht van het hotel de veiling aanbieden, maar blijkbaar bieden ze zelf de hotelkamers aan.
Ik vind dit pure misleiding

Terugbetaling van het geld

Vakantieveilingen.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

j.m. rigter
De medewerkster die de klacht in behandeling had vond het zelf ook een vreemde actie van haar collega en heeft namens vakantieveilingen excuses aangeboden. Blijkbaar is dit geen beleid van vakantieveilingen maar een rare actie van een van de medewerksters. Omdat ik reeds een ander hotel heb geboekt, hebben ze beloofd het geld van de veiling terug te storten.

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?