Klacht Vakantieveilingen.nl: Vakantieveilingen.nl: met gewonnen waardebon kan ineens niet gereserveerd worden

JoeyOntevreden

Op 29-07-2014 ben ik gaan kijken voor een leuk uitje in Amsterdam om de verjaardag van mijn partner te vieren. Kwam uit bij vakantieveilingen alwaar ik een leuk restaurant had gevonden. Beschikbaarheid voor deze datum (06-08-2014) bekeken en nog volop mogelijkheden voor reserveren. Verder alle voorwaarden gecheckt en dus geboden op veiling en gewonnen. Echter na betaling aan vakantieveilingen.nl bleek dat er helemaal geen datums meer beschikbaar waren om te reserveren. Meteen gebeld en werd meegedeeld dat er een technisch mankement was mbt reserveren. Zou weldra opgelost worden en per mail op de hoogte gesteld worden. Heb echter direct aangeboden per mail, gezien de gewenste datum om te eten bij restaurant View al zeer binnenkort zou zijn, om vakantieveilingen mijn reservering te laten maken met mijn waardebon bij het restaurant zelf. Uiteindelijk vandaag alsnog wederom te horen dat ze nog immer werken aan het technisch mankement mbt reserveveringen en het nog wel een tijdje gaat duren

Aangezien de geplande datum van het uitje inmiddels geweest is, heb ik zelf maar een reservering gemaakt bij het restaurant zelf en ben dan ook op 06-08-2014 hier wezen eten en zelf maar se rekening betaald bij het restaurant zelf. Aan een andere datum in de toekomst heb ik dan ook niks. De waardebon is slechts drie maanden geldig en ben niet van plan om hier binnen drie maanden retour te keren. De gewenste oplossing is dan ook gewoon restitutie van mijn geld.

Vakantieveilingen.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?