Opgelost door Vakantieveilingen.nl: vakantieveilingen.nl , men krijgt niet wat men koopt maar veel minder.

content Opgelost
biefstek

onderstaande geboden en gewonnen via vakantieveilingen.nl

8 dagen in bungalowtent op Franse camping naar keuze (6 p.)
Ook dol op het Franse leven? Verblijf 8 dagen in het land van de wijnen, stokbrood en Franse kaas. Van de Bretonse kust tot aan de Côte d’Azur; je kiest zelf waar jullie verblijven. Er staat een bungalowtent voor jullie klaar.

8 dagen in Frankrijk
Keuze uit 10 verschillende campings (zie Meer info)
7 nachten in een Koko Holidays bungalowtent
Voor maximaal 6 personen

Vlucht en ander vervoer is niet inbegrepen.

Data
Aankomst mogelijk van 21 april t/m 29 september 2018.
Met uitzondering van 15 juli t/m 24 augustus.

KLACHT
blijkt dat grootste deel van de data gewoon niet mogelijk is.
Verder is er tussen 1 en 15 juli helemaal niets beschikbaar op geen enkele aangeboden camping.
direct na aankoop willen boeken maar dus niets in geslaagd omdat enkel juli een mogelijkheid voor me is.

Via klanten portal van vakantieveilingen.nl dit gemeld en gevraagd aankoop te annuleren en geld terug te krijgen. Hierop geeft men geen reactie gekregen.

Dit product wordt nog steeds geveild hoewel men duidelijk niet aan het verkoops argument voldoet, je krijgt een veel beperktere keuze dan de verkoops advertentie voorschrijft, schande.

oplossing
Graag had ik van de aankoop afgezien, het product retourneren en mijn geld terug gekregen.

danku
Nicolas

Verder moet men stoppen met het promoten van deze aanbieding aangezien het aangeprezen product niet overeenkomt met wat men werkelijk krijgt

Vakantieveilingen.nl
    Beste Nico,

Vervelend om te lezen dat je tegen dit probleem stuit. Om zulk soort teleurstellingen te voorkomen geven wij ook altijd de beschikbaarheid weer in de veilingtekst. Per camping was een beschikbaarheidskalender.

Helaas kunnen wij de veiling dan ook niet voor je annuleren. Mocht je echt geen mogelijkheid zien om de veiling te gebruiken dan kan ik je uit coulance een ruilveiling aanbieden. Hierover ontvang je een mailtje.

Wij wensen jou nog een prettige avond toe.

Groetjes, Mila

biefstek
Alternatief product werd aangeboden

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?