Klacht Vakantieveilingen.nl: VakantieVeilingen.nl

FamousMarcel

Je moet erg goed letten op de kleine lettertjes (goed alles doorlezen).
Bijvoorbeeld je denkt een product te hebben gekocht van ik noem maar iets een horloge,
je denkt lekker goedkoop voor maar € 12,-.
Maar let op daar komen ook nog eens bovenop € 5,- administratie kosten voor vakantieveilingen.nl.
Bij sommige producten krijg je ook nog eens extra te maken met verzendingskosten.
Let dus vooral overal goed op.

Nu heeft iemand bij ons ook nog eens wat zitten aanklikken wat helemaal niet de bedoeling was/is.
Sommige producten konden gelukkig geannuleerd worden, maar er zitten helaas ook 4 producten bij die niet geannuleerd kunnen worden :(.
Echt vet balen, want dat geld hebben wij daarvoor niet liggen.
Zit namelijk ook in een bewindsvoerder traject,
maar goed dat is ons probleem.
Nu hebben ze het ook nog eens naar het incasso buro gestuurd, wat wel heel erg snel gebeurde.
Maar goed als je in het ziekenhuis ligt kun je gewoon moeilijk reageren :(.

Dat doen ze niet, uitzondering maken.

Vakantieveilingen.nl
    Beste heer / mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw bericht.

Vervelend dat u de betalingen niet tijdig heeft voldaan, waardoor het nu bij het incassobureau ligt.

Voordat uw openstaande betalingen worden doorgestuurd naar het incassobureau heeft u in totaal 6 betalingsherinneringen ontvangen, per gewonnen veiling, per email. In de laatste betalingsherinnering email werd vermeld dat u het bedrag binnen 14 dagen dient te voldoen. Helaas is dit niet gebeurt, waarbij vakantieveilingen de vordering heeft overgedragen aan Intrum Justitia.

U geeft in uw klacht ook aan dat er extra kosten bijkomen bovenop het bedrag dat men heeft geboden. Vakantieveilingen biedt de veiling zo transparant mogelijk aan. Aanvullende verplichte en optionele kosten worden altijd in de veilingtekst vermeldt, bij exclusief verplichte kosten.

We raden iedereen dan ook altijd ten alle tijde aan om de veilingtekst volledig en goed door te lezen om een eventuele teleurstelling te voorkomen. Daarnaast kunnen bieders zelf ook eenvoudig informatie over het arrangement inwinnen. Vanaf de veiling kan men bijvoorbeeld via het logo en de foto’s doorklikken naar de site van de aanbieder. Bovendien bepaalt men zelf of en wat men biedt.

Hopelijk is uw vraag hiermee beantwoord, maar mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact op.

Diana - Webcare Vakantieveilingen.nl

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?