Opgelost door Vakantieveilingen.nl: veiling verrassingsticket.nl

M.Roels

Op 24 februari heb ik bij jullie een veiling gewonnen (kosten €210), voor een verrassingsstedentrip via de organisatie verrassingsticket.nl Die zelfde avond heb ik netjes de betaling gedaan aan vakantieveilingen en heb ik direct gereserveerd. Binnen 7 dagen ( dit staat ook in jullie arrangement vermeld) zouden we te horen krijgen waar onze verrassings- stedentrip naar toe zou gaan. Na 7 dagen niks gehoord. Na verschillende emails te hebben gestuurd naar verrassingsticket waar ik geen antwoord op kreeg. ben ik maar gaan bellen. Na 8x te hebben geprobeerd kreeg ik uiteindelijk iemand aan de telefoon. Deze zeer onvriendelijke mevrouw, die niet erg behulpzaam was dacht dat ze werknemers het erg druk hadden. Maar dat we zeker diezelfde week nog wat zouden horen. Pas na bijna 3 weken kregen we te horen dat onze data niet beschikbaar was. (op alle klachten die op internet staan is dit het geval).

Ik zou graag het geld (€210)terug krijgen van de veiling. In het arrangement van vakantieveilingen staat dat we binnen 1 week onze bestemming zouden weten.
Tot op heden nu bijna een maand later weten we deze nog steeds niet!!
Ook de klachten die op internet te vinden zijn over het bedrijf verrassingstickets zijn niet om over naar huis te schrijven. Ik begrijp niet dat jullie als organisatie met zulke bedrijven in zee gaan. Dit is ook voor jullie bedrijf slechte reclame.
Door dit voorval, zal ik niet snel meer bieden op vakantieveilingen.

Vakantieveilingen.nl
    Beste meneer/mevrouw, Dank voor uw bericht. Wat een vervelende situatie, zeg. Wij hebben uw klacht dan ook direct voorgelegd aan de daarvoor verantwoordelijke persoon om te zoeken naar een passende oplossing. Zodra wij een terugkoppeling van haar hebben, zullen wij u daar uiteraard direct over berichten. Wij willen u dus vragen even geduld te hebben; wij komen er zo spoedig mogelijk bij u op terug. Met vriendelijke groet, Amanda - VakantieVeilingen.nl
    M.Roels
    De eerste reactie was erg snel, nu al 7 dagen aan het wachten op nieuwe reactie, hoop dat dit ook snel gaat gebeuren
    Beste meneer.mevrouw,
    Vriendelijk dank voor uw geduld. Wij wachten op dit moment nog op een terugkoppeling. Helaas zijn wij afhankelijk van de handelingssnelheid van de aanbieder. Wij vragen nog even uw geduld zodat wij met een goede oplossing kunnen komen.Met vriendelijke groet, Chris - Vakantieveilingen.nl
    M.Roels
    Helaas na bijna twee maanden nog steeds geen oplossing.
    Als de terugkoppeling van Verrassingstickets.nl net zo lang duurt als dat ze mij hebben geantwoord kunnen we nog lang wachten....
    Het duurt allemaal wel erg lang. Ik wil graag mijn geld terug, het duurt nu al zo lang!!!!!!
    Vakantieveilingen.nl
    Beste meneer, mevrouw, Onze excuses voor het lange wachten. Wij hebben inmiddels contact gehad met Verrassingtickets en begrepen dat u alsnog de mogelijkheid kreeg om gebruik te maken van het arrangement op uw voorkeursdatum. Omdat u dit niet meer wenste heeft Verrassingstickets de gemaakte kosten teruggestort en uw reservering uit het systeem gehaald. Wij zullen de veilingkosten inclusief de administratiekosten binnen 2 weken terugstorten op het rekeningnummer waarmee de veiling is betaald. Wij vertrouwen erop u hiermee een passende oplossing te hebben geboden en zien u graag weer terug bij VakantieVeilingen.nl. Met vriendelijke groet, Samantha - VakantieVeilingen.nl
    M.Roels
    Bedankt voor jullie service!Met vriendelijke groet,Mandy Roels

M.Roels

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?