Opgelost door Vakantieveilingen.nl: Verassing Tickets

Maikelmansi

Onlangs hebben wij een veiling gewonnen (€160,- excl. 5 euro veilingkosten) voor een 3 daagse steden trip via vakantieveilingen.nl echter is de steden trip maar 1,5 dag.

wij hebben contact opgenomen via verassingstickets.nl over de trip en deze kunnen niks voor ons doen zeggen zij.
Ook hebben wij meerdere malen contact gehad met vakantieveilingen.nl. Echter blijft hierbij enige vorm van een oplossende reactie uit.
vakantieveilingen.nl adverteert met een DRIE daagse steden trip zegt in de advertentie niks over 2 nachten. wij vinden dat vakantieveilingen.nl hierbij ons dus niet voldoende heeft geïnformeerd over het de te winnen 3 daagse steden trip. zoals aangegeven blijft enige vorm van een oplossing ontbreken en verloopt het contact erg traag.

daarom proberen wij het maar via deze weg.

Minimaal 50% van ons geld terug of een andere 3 daagse steden trip waarbij wij wel echt 3 dagen van de stad kunnen genieten.

Vakantieveilingen.nl
    Beste heer Mansi,

Wat vervelend om te lezen dat uw verblijf korter is dan u had verwacht.
    Zou u ons de vluchttijden en het ordernummer van de veilinge willen toesturen via email alstublieft? We bekijken graag wat we voor u kunnen doen.

U kunt ons mailen via webcare@vakantieveilingen.nl.

Wim-Webcare VV
    Maikelmansi
    Ondertussen contact gehad via de klantenservice van vakantie veilingen.. niet door de klacht hier maar via de klacht van 2 weken geleden. Zij konden ons alleen veiling tegoed van 40 euro aanbiesn. Waarbij het dus zo is dat wij 1x 30 euro veiling tegoed krijgen en 1x 10. Echter zit er een voorwaarde aanvast dat wij minimaal 1 euro meer moeten bieden dan het veiling tegoed. Het komt er dus op neer dat vakantie veilingen. Geen echt geld. Waardoor wij dus 2 x toe weer bij hen moeten kopen. SCHANDE!
    Maikelmansi
    contact gehad via de klantenservice van vakantie veilingen.. niet door de klacht hier maar via de klacht van 2 weken geleden. Zij konden ons alleen veiling tegoed van 40 euro aanbieden. Waarbij het dus zo is dat wij 1x 30 euro veiling tegoed krijgen en 1x 10. Echter zit er een voorwaarde aanvast dat wij minimaal 1 euro meer moeten bieden dan het veiling tegoed. Het komt er dus op neer dat vakantie veilingen geen echt geld terug geeft Waardoor wij dus 2 x toe weer bij hen moeten kopen. SCHANDE!
    Maikelmansi
    Voor ons is dit dan ook nog niet opgelost. En verzoeken wij vakantie veilingen om 50% van het betaalde bedrag terug te storten.
    Als zij dit doen zijn wij bereid de strijdbijl neer te leggen. Zo niet, dat stappen we naar programma's als: kassa of radar en gaan we het via die weg proberen.

Vakantieveilingen.nl
    Beste heer Mansi,

Wij hebben jou per e-mail een aanbod gedaan. Wij verwachten dat het probleem hiermee verholpen is. Indien je nog vragen hebt kun je ten alle tijden contact met ons opnemen via webcare@vakantieveilingen.nl.

Leo-Webcare VV
    Maikelmansi
    Vandaag is het dan eindelijk gelukt!
    Vakantieveilingen is met esn goede oplossing gekomen. Het heeft even tijd gekost, maar als t goed is krijgen we nu een deel van het geld terug gestort. Nog even afwachten wanneer t op de rekening staat. In iedergeval een beter gevoel over de hele situatie.

Maikelmansi

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?