Klacht Vakantieveilingen.nl: Verkeerde voorlichting op hun site

Johan Janssen

Ik heb een Hotel Dreams pas gewonnen.
Op de site van Vakantieveilingen staat duidelijk: 'bepaal zelf de lengte van je verblijf'!
Ik heb geen enkel hotel gevonden waar ik 1 nacht kan overnachten: ALLE hotels beginnen met minimaal 2 nachten verblijf!!!
Ik heb reeds een klacht gestuurd naar Vakantieveilingen, NA16 dagen kreeg ik pas een mai van hen terug, MAAR uiteraard geen antwoord op mijn vraag.
DUS meteen weer een mail gestuurd, MAAR ook nu gaat het minimaal 15 dagen duren voordat ik antwoord krijg geeft Vakantieveilngen aan!
HELAAS is dan de termijn voor het verzilveren van de waardebon verstreken!

Ik wil mijn geld terug!

Vakantieveilingen.nl
    Beste heer/mevrouw, Vriendelijk dank voor uw bericht. Wij hebben uw bericht doorgestuurd naar de verantwoordelijke relatiebeheerder. Deze zal de mogelijkheden voor u gaan bekijken. Zodra wij hier meer van weten nemen wij weer contact met u op. Met vriendelijke groet,
    Lara - VakantieVeilingen.nl
    Beste Vakantieveilingen,
    1. Ik heb met U deze deal gesloten
    2. Mijn bon is nu bijna verlopen
    3. Ik stel U, bij deze, VOLLEDIG aansprakelijk!!!
    Vakantieveilingen.nl
    Beste heer/mevrouw,Wanneer u uw arrangement verzilverd via de link in de VakantieVeilingen waardebon, zult u terecht komen bij de hotels die voor uw arrangement te boeken zijn. Ook vanaf 1 nacht. Heeft u vragen over het boeken, dan kunt u terecht bij de aanbieder op 09001166116 of klantenservice@hotelpas.com. Zij zijn bekend met het systeem. Vriendelijke groeten,
    Alie - Webcare VV
    Ik heb al 2 mailtjes verstuurd:
    Op de 1e mail kreeg ik NA 16 dagen een 'algemeen' antwoord, ECHTER geen antwoord op mijn vraag!!!
    Op de 2e mail heb ik NA 18 dagen nog geen antwoord van Vakantieveilingen!!!!!
    Inmiddels is mijn waardebon verlopen EN ben ik, tot op heden, mijn geld dus kwijt! Met dank aan Vakantieveilingen!
    Vakantieveilingen.nl
    Beste heer/mevrouw, We vinden het vervelend dat u nog geen antwoord heeft ontvangen waardoor uw bon nu is verlopen. Daarom zullen wij de waardebon verlengen tot en met 31 januari 2015 zodat u deze alsnog kan verzilveren. U kunt daarna een boeking maken, ook voor 1 nacht. Ondanks alles wensen wij u veel plezier toe tijdens uw verblijf. Met vriendelijke groeten, Amanda - Webcare VV
    Johan Janssen
    Vakantieveilingen heeft mijn klacht NIET OPGELOST!
    Zij hebben inderdaad 2 reactie's gegeven, MAAR NIET INHOUDELIJK op mijn klacht!!!
    Johan Janssen
    Na nog een poging gaf Vakantieveilingen aan dat ik mijn geld terug zou krijgen..........
    U raadt het al: NIET DUS!!!

Johan Janssen

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?