Klacht Vakantieveilingen.nl: Verkeerde weergave van biedingen

# 320205
Mar

Bij een bieding voor Wildlands werd de verkeerde prijs weergegeven dan ik daadwerkelijk geboden had. Gevolg dat ik de veiling won. Daarop direct online contact gezocht met vakantieveilingen. Echter kreeg ik geen reactie en dreigde mijn account geblokkeerd te raken. Om dit te voorkomen toch het bedrag betaald. Uiteindelijk toch een reactie gekregen dat ik al betaald had en met dit daardoor niet terug kon draaien.

Het verschil van mijn daadwerkelijke bieding terugstorten of de kaarten terugnemen en het geld terugstorten.

Vakantieveilingen.nl
    Beste M.

Vervelend dat je een verkeerde prijs zag, dan je werkelijk hebt geboden.

Wij zien dat je 1 seconde voordat de veiling werd gesloten de vorige bieder met €1,- hebt overboden en daardoor de veiling hebt gewonnen als hoogste bieder.

Helaas kunnen wij de veiling niet voor je annuleren, zie hiervoor de voorwaarden in de veilingtekst.Wij zien dat je ook inmiddels de e-tickets hebt gedownload.

Wij wensen je alsnog veel plezier met het arrangement.

Diana - Webcare VakantieVeilingen

Mar
Geen oplossing, men leest geen eens de aard van de klacht. Dat er een ander bedrag wordt weergegeven dan ik daadwerkelijk bood. Het feit dat ik alleen de tickets bekeken heb, ziet men gelijk als downloaden...

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?