Klacht Vakantieveilingen.nl: Verlengen vouchers Fletcher hotels ivm lockdown en gezondheid

Klaartje57

29 december jl. had ik contact met VakantieVeilingen over twee vouchers voor een hotelovernachting inclusief ontbijt voor twee personen in verband met geldigheid in combinatie met de lockdown. De vouchers hebben wij van onze kinderen gekregen voor mijn verjaardag icm Vaderdag. Ik had in februari na chemotherapie een hartstilstand gehad en heb 4 weken in het ziekenhuis gelegen. Als opkikkertje in juni deze vouchers gekregen maar door Corona durfden wij niet te gaan. Wat ook meespeelde was dat mijn man in september een nier zou doneren en we voor de ontvanger niet het risico wilden lopen besmet te raken. Eind september is de donatie gelukkig doorgegaan. Toen mijn man na twee maanden weer hersteld was, was de situatie rondom de corona verergerd en kwam er een lockdown. Ook mijn gezondheid was en is nog steeds kwetsbaar. Het is niet dat we niet willen maar in deze omstandigheden is het niet verstandig om weg te gaan. Speelt ook mee dat je op dit moment ook niets kan ondernemen en eigenlijk gedoemd bent om op je hotelkamer te zitten. Binnen zitten doen we al bijna een jaar dus voelt het dan niet echt als een uitje. De geldigheid werd in december met één maand verlengd tot 28 februari 2021. Omdat de situatie rondom Corona nog steeds niet is veranderd, heb ik afgelopen week weer een berichtje gestuurd naar de klantenservice. Nu worden de voucher niet meer verlengd terwijl de situatie dezelfde is cq. er is nu een avondklok bijgekomen. Er wordt gezegd dat Fletcher gasten met open armen ontvangt. Maar wij willen in deze tijd niet naar een hotel. Ten eerste om onze gezondheid en ten tweede omdat er een lockdown en avondklok is. Wie gaat er in deze tijd voor zijn lol naar een hotel terwijl je verder niets kunt. Winkels, musea etc. zijn dicht. Moet je dan de hele dag op je hotelkamer zitten?

Wij willen graag op termijn gebruik maken van de vouchers en willen u verzoeken de termijn te verlengen.

Dat VakantieVeilingen of de termijn van de vouchers verlengt tot na de lockdown of het geld retour doet.

Vakantieveilingen.nl
    Hi K.,

We hebben helaas niet meer de mogelijkheid om de voucher van Fletcher te verlengen. We kunnen je een ruilveiling aanbieden of de veiling annuleren voor terugbetaling. We horen graag waar je voor kiest. Zou je het ordernummer van de veiling kunnen sturen naar webcare@vakantieveilingen.nl?

Groetjes,

Jessie
    Vakantieveilingen.nl
    Hi Klara,

Bedankt voor het sturen van de ordernummers. Zou je deze kunnen sturen naar webcare@vakantieveilingen.nl? Dan kunnen wij je beter helpen...

Groetjes,

Jessie

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?