Klacht Vakantieveilingen.nl: vervolg klacht bestelde kaartjes door minderjarige dochter

Klachtnummer
# 132601
Gebruiker
Houter
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn dochter was niet bekend met hoe vakantieveilingen werkt, ze heeft geklikt op bep. Kaarten, maar ze niet afgenomen. Wij, ouders, kwamen daar pas later achter, toen er ineens een incassobrief op de deur lag. Drie maal het bedrag inmiddels, we hebben toch maar betaald (54,-). Net op het moment dat er alweer een hogere factuur binnen kwam van het incassobureau. We hebben in het digitale dossier uitgelegd hoe het zat en er sindsdien niets meer op gehoord, dus namen aan dat het oke was zo. Nu, maanden later krijgen we weer ineens een factuur. Blijkbaar is er toch een restbedrag blijven staan dat nu is opgehoogd dat we al met al gedwongen worden bijna het tienvoudige te betalen voor kaartjes die niet eens zijn afgenomen! Dit gaat echt te ver. Deze klacht is al bekend en zou afgehandeld worden, maar we horen er niets meer van.

Gewenste oplossing

We willen dat de laatste factuur wordt ingetrokken.

1 reactie

  1. Auteur
    Vakantieveilingen.nl
    Datum
    Beste mevrouw Houter,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wat vervelend te horen dat uw verzoek niet in goede orde is afgehandeld. Helaas kunnen wij geen verzoek terugvinden met uw e-mailadres. Graag willen wij u verzoeken indien u dochter destijds minderjarig was om een kopie van het identiteitsbewijs van uw dochter en het e-mailadres van haar account te sturen naar webcare@vakantieveilingen.nl zodat wij dit netjes voor u kunnen afhandelen.

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen