Klacht Vakantieveilingen.nl: vervolg klacht bestelde kaartjes door minderjarige dochter

Houter

Mijn dochter was niet bekend met hoe vakantieveilingen werkt, ze heeft geklikt op bep. Kaarten, maar ze niet afgenomen. Wij, ouders, kwamen daar pas later achter, toen er ineens een incassobrief op de deur lag. Drie maal het bedrag inmiddels, we hebben toch maar betaald (54,-). Net op het moment dat er alweer een hogere factuur binnen kwam van het incassobureau. We hebben in het digitale dossier uitgelegd hoe het zat en er sindsdien niets meer op gehoord, dus namen aan dat het oke was zo. Nu, maanden later krijgen we weer ineens een factuur. Blijkbaar is er toch een restbedrag blijven staan dat nu is opgehoogd dat we al met al gedwongen worden bijna het tienvoudige te betalen voor kaartjes die niet eens zijn afgenomen! Dit gaat echt te ver. Deze klacht is al bekend en zou afgehandeld worden, maar we horen er niets meer van.

We willen dat de laatste factuur wordt ingetrokken.

Vakantieveilingen.nl
    Beste mevrouw Houter,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend te horen dat uw verzoek niet in goede orde is afgehandeld. Helaas kunnen wij geen verzoek terugvinden met uw e-mailadres. Graag willen wij u verzoeken indien u dochter destijds minderjarig was om een kopie van het identiteitsbewijs van uw dochter en het e-mailadres van haar account te sturen naar webcare@vakantieveilingen.nl zodat wij dit netjes voor u kunnen afhandelen.

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?