Opgelost door Vakantieveilingen.nl: Verzendkosten easy toys

Sam

Ik heb een veiling gewonnen van easy toys. Nu moet je de Verzendkosten direct van 4.95 direct aan VakantieVeilingen betalen. De waardebon is voor 50 euro. Je moet voor een minimaal bedrag van 60 euro bestellen. Op de site van easy toys staat dat bij een minimale bestelling van 45 euro de verzendkosten gratis zijn! Waarom moet ik dan nog verzendkosten aan vakantieveiling betalen?? Ik heb mijn veiling nog niet betaald. Eerst 12 minuten proberen te bellen vervolgens een mail gestuurd wat inmiddels al bijna een week geleden is. Nog geen reactie. Nu krijg ik een mail dat mijn account geblokkeerd wordt. Inmiddels ook een mail gestuurd dat ik geen aanvullende kosten accepteer zolang mijn klacht in behandeling is.

Het verminderen van de aanvullende verzendkosten die bij easy toys gratis zijn.

Sam
    Tot op heden geen reactie van Vakantieveiling! 2x een klacht ingediend bij vakantieveiling zelf. 1x hier en 1x via de Facebook pagina van Vakantieveiling. Echt slecht gewoon!
    Vakantieveilingen.nl
    Hi Sam,

Onze excuses voor de vertraagde respons. Je betaalt bij EasyToys wel degelijk verzendkosten, echter zitten die verweven in de actie. Wil je de order geannuleerd hebben?

Groetjes,

Wim-webcare VV

Sam
Ja, graag.. order graag annuleren. Ik ben het namelijk niet eens met de lezing. Op de site staat duidelijk dat je bij 45 euro geen verzendkosten betaalt bij EasyToys..

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?