Klacht Vakantieveilingen.nl: Vouchers gekocht voor fletcherhotel en niet te boeken in een weekend helaas !
Details
Klacht
Ik heb 3 vouchers gekocht (had ik dit maar nooit gedaan) voor vakantieveilingen zijn er maar een bepaald aantal kamers vrij van de vele fletcher hotels. Beter had ik niet kunnen veilen want ik kijk nu al meer dan 5 weken vooruit elke dag of er geen hotelkamer vrij komt in een weekend. Et staat bij de omschrijving niet bij dat het helemaal niet kan ! Er komen zeer weinig of helemaal geen kamers vrij . We hadden beter rechtstreeks bij andere hotels kunnen boeken . In totaal aardig wat geld kwijt geraakt aan 3 vouchers die we niet kunnen boeken . Ja op zondag/maandag wanneer wij en vele anderen niet kunnen wanneer we weer moeten werken. Zeg dan in de omschrijving niet te boeken in een weekend dan is het voor iedereen duidelijk !! We weten ook dat het in een weekend bij moeten betalen maar fletcher geef meer hotelkamers vrij dan krijg je niet zoveel klachten ! Zoveel hotels/ zoveel mensen die bieden op iets wat je niet kan boeken in een weekend !Gewenste oplossing
Dat ik mijn vouchers (desnoods met bij betalen ) kan boeken in een weekend naar een leuk fletcherhotel wat we zelf uit kunnen zoeken !! Had een mailtje gehad van fletcher maar heb er niks aan :Hartelijk dank voor uw e-mail.
Jammer om te vernemen dat u teleurgesteld bent in uw vouchers. Vouchers zijn een leuke manier om op een voordelige manier te overnachten in één van onze hotels. U koopt dan ook geen voucher voor een specifieke datum of hotel. Wenst u zekerheid qua hotel en aankomstdatum? Dan is het advies om een reguliere boeking te maken.
Onze vouchers kunnen te allen tijde geboekt worden op basis van actiebeschikbaarheid. Enige flexibiliteit, in zowel aankomstdatum als hotel, is dan ook wenselijk.
Ja fletcher hotel dit vermelden jullie niet zo op vakantieveilingen ! Dan hadden we ze niet eens gekocht en liever rechtstreeks geboekt, en we hoeven niet specifiek dat hotel of een bepaalde datum maar heel graag beschikbaarheid !!
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.