Ik heb een veiling gewonnen waar een waardebon van €250 werd geveild ten gunste van een lang weekend of midweek in een centerparcs naar keuze in een ingekaderde periode. In de korte periode waarin het mogelijk was om te boeken bleek dat de prijs via de VakantieVeilingen login bij Centerparcs tussen de €50 en €70,- goedkoper te zijn dan wanneer ik rechtstreeks bij Centerparcs zou boeken. Ik heb dit meermaals aangekaart bij VakantieVeilingen per telefoon en e-mail (met screenshots) en ben steeds vriendelijk met een kluitje het riet in gestuurd. Na een week of 8 kreeg ik een mailtje met het bericht dat ze me nog niet waren vergeten maar nu inmiddels weer een geruime periode verder, lijkt het toch alsof ze wel proberen mij te vergeten.
Gewenste oplossing
Ik zou graag zien dat het lang weekend in Centerparcs alsnog voor een met €250,- gereduceerd tarief doorgang kan vinden of dat deze €250,- op mijn rekening wordt gestort zodat ik zelf een weekend in een park naar keuze kan boeken.
Geboden oplossing
Wouter van VakantieVeilingen heeft zoals gevraagd telefonisch contact met me opgenomen en een keurige oplossing geboden.
Status
opgelost
Beoordeling
11 reacties
Auteur
Vakantieveilingen.nl
Datum
Privé
Privé bericht
Deze reactie is verborgen
Auteur
Reinier
Datum
Beste Lou,
Ik ben blij dat je probeert te helpen maar vooralsnog ben ik nu blij gemaakt met een dode mus. De geldigheid van de voucher is dan wel verlengd, maar ik kan datums reserveren tot 19 december 2021. Met andere woorden, de voucher mag dan geldig zijn maar er mee reserveren is onmogelijk. Overigens moet ik zeggen dat een behulpzame dame bij VakantieVeilingen me deze optie al eerder geboden heeft en ik hierbij tegen hetzelfde probleem aan liep. Wanneer ik een veiling win, ben ik verplicht te betalen. Het lijkt me dan ook niet meer dan redelijk dat wanneer ik aan mijn verplichtingen heb voldaan, VakantieVeilingen ook aan haar verplichtingen voldoet en levert zoals beloofd.
Auteur
Vakantieveilingen.nl
Datum
Privé
Privé bericht
Deze reactie is verborgen
Auteur
Reinier
Datum
Beste Tiff,
Zo ingewikkeld is het niet. Ik vraag naar de €250,- die ik in een veiling gewonnen heb. Je biedt nu aan om de €1,- die ik voor de veiling betaald heb, te vergoeden. Al dan niet inclusief de betaalde veilingkosten van €5,50 lijkt het me niet ingewikkeld maar lijkt het dat jullie gewoon geen zin hebben om waar te maken waar ik voor betaald heb.
Auteur
Reinier
Datum
Het nu compleet uitblijven van enige reactie, versterkt mijn vermoedens. Mooie woorden maar tot op heden…….
Auteur
Vakantieveilingen.nl
Datum
Beste Reinier,
We hebben helaas geen invloed op andere aanbiedingen die onze partner publiceert. Geef gerust aan of je de veiling wil annuleren om zodoende het veilingbedrag retour te krijgen.
Groetjes,
Wim
Auteur
Reinier
Datum
Dat klinkt nog steeds alsof jullie geen verantwoording willen nemen voor wat jullie aanbieden. Nu ben ik geen jurist maar doordat ik aan een veiling mee heb gedaan, lijkt me dat de overeenkomst tussen VakantieVeilingen en mij is en dat ik niets te maken heb met afspraken die jullie met partners hebben.
Auteur
Reinier
Datum
Opnieuw lijkt zwijgen en hopen dat t probleem zichzelf oplost jullie voorkeur te genieten in plaats van dat iemand gewoon even contact met mij opneemt om tot een gezamenlijk bevredigende oplossing te komen…… mijn telefoonnummer en e-mail adres zijn bij jullie bekend en ik ben zeker bereid om te overleggen en water bij de wijn te doen maar dan moet er wel gesproken worden.
Auteur
Reinier
Datum
Als er geen reactie of overleg mogelijk is zie ik geen andere mogelijkheid om verder de media op te zoeken. Jammer is het wel…..
Auteur
Reinier
Datum
Inmiddels kan ik melden dat er door VakantieVeilingen contact met mij is opgenomen en er is me toegezegd dat er aan een oplossing wordt gewerkt dus ik wacht nog even rustig af.
Auteur
Vakantieveilingen.nl
Datum
Dit is onze laatste reactie
Beste Reinier,
Bedankt voor je bericht. Je hebt inmiddels een e-mail ontvangen met hopelijk een gepaste oplossing.
Fijne dag!
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.