Klacht Vakantieveilingen.nl: Wederom nare nasmaak na een veiling!!!

Delicia Weistra

Nog een rare nasmaak van de vorige veiling ( en de frustratie dat niemand reageert via Messenger) de compensatie bon van 10€ in gewisseld bij een nieuwe veiling, alleen die werkte niet.
Het blijkt dat je de bon alleen kan inwisselen als het 1€ boven het veilingbedrag zit.
Hiervan was ik niet op de hoogte, dat was inderdaad wat handiger geweest zei de telefonist als ze dat hadden aangegeven, maar ik zat op 9€ ipv 11€.
Ze konden niet veel voor me doen alleen een veiling tegoed van 5€ aanbieden🙄
Als je aangeeft dat je dat niet zo netjes vindt en dat het allemaal bij VakantieVeilingen de omgekeerde wereld werkt dan wordt er gezegd niet met je in discussie te gaan.🤨
Echt heel erg schandalig voor zo’n groot bedrijf!!!

Een echte gewenste oplossing waar een consument recht op heeft en die dan echt geholpen wordt dat kennen ze niet bij VakantieVeilingen, ook al is het hun eigen fout.
Ze schermen alleen met tegoed bonnen!!

Vakantieveilingen.nl
    Hi Delicia,

Ik snap dat dit een beetje onduidelijk kan zijn.
    Een second opinion kan geen kwaad natuurlijk. Als je mij het ordernummer stuurt plus het referentienummer van Klachtkompas, dan ga ik even kijken wat ik voor je kan doen.

Je kan je klacht mailen naar: webcare@vakantieveilingen.nl.

Ik hoop van je te horen.

Groetjes,
    Daley
    Delicia Weistra
    Ik heb u gisteren een e-mail gestuurd, alleen denk ik niet dat u er wat aan kan doen, want via de telefoon was er ook niks te regelen helaas.
    Ik voel mij als consument niet serieus genomen dat ik bij deze en de vorige veiling zoveel moeite moet doen om je recht te krijgen, terwijl ik regelmatig iets van jullie heb afgenomen.
    En wij willen vandaag gebruik maken van deze bon in verband met ons 26 jarig huwelijk.
    Ik heb gisteren een e-mail ontvangen dat het wel 4 dagen kan duren voordat het afgehandeld kan worden, dus dat duurt te lang!

Delicia Weistra
    Ik krijg nu net een bericht dat het om Boekelo gaat, maar daar gaat het niet om, dat was een cadeau voor VRIENDEN voor hun 25 JARIG HUWELIJK en die cadeaubon is al gegeven.
    De laatste bon van AQUA ZOO is voor ONSZELF voor ons 26 JARIG HUWELIJK🤔
    Jullie halen alles door elkaar.....
    Vakantieveilingen.nl
    Beste Delicia,

Ik heb je net gemaild. Dit is de inhoud van de mail:

Beste Delicia,

Mijn excuses. Voor Aqua Zoo geldt ( bron: veilingtekst): Geldig t/m 31 december 2018.In te wisselen op alle openingsdagen van het park. Als je er morgen heen wil, is dat geen probleem. Het park is open tussen 10:00 - 18:00 uur. De tickets kun je downloaden in je account. Voor jouw gemak heb ik ze toegevoegd aan deze mail.

Wim
    Veilingadviseur VakantieVeilingen

Delicia Weistra
Kijk dit bedoel ik nou, jullie lezen de klacht niet eens goed in, zo betrokken is iedereen🤔 Je wordt als consument totaal niet serieus genomen. Moet ik het nu nog duidelijker uitleggen wat er fout is gegaan? Ik zou zeggen lees alles eens goed door. En wie heeft het over de openingstijden van Aqua Zoo, het gaat volgens mij over heel iets anders😱 Of zitten jullie mij gewoon op stang te jagen, vinden jullie dat leuk of zo Echt schandalig dit, het is nog erger dan ik dacht!!!😡

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?