Klacht Vakantieveilingen.nl: Weigering annuleren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 131616
Gebruiker
Mary
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Na overlijden van mijn moeder en ziek worden van mijn zoon met een ernstige Auto Immun Ziekte van de Lever kan er geen gebruik gemaakt worden door hem van de aangeschafte bonnen, welke betreffen 2x een vliegles en 2x met de Flixbus en 1x naar de pret fabriek. Ik heb een annulerings verzekering afgesloten voor de Flixbus maar dit verloopt niet zoals het hoort en is nog steeds niet geanuleerd en zonder bewijs werkt de anulerings verzekering dus niet. De anderen bonnen kreeg ik maar van te horen , verkoopt u ze toch want vakantie veiling anuleert niet. Diversen mails verstuurd aan vakantie veilingen, Flixbus organisatie contact gehad met anulerings verzekering en alles bij elkaar gebeurt er niets en een schade van € 144.

De oplossing

Anuleren en terug gave van geld

4 reacties

  1. Auteur
    Vakantieveilingen.nl
    Datum
    Beste heer / mevrouw,

    Vriendelijk dank voor uw bericht.

    Om gebruik te maken van uw annuleringsverzekering dient u met de aanbieder contact op te nemen waar de reservering is gemaakt. Zonder bewijs van annulering kan de annuleringverzekering niets voor u doen.

    Wij adviseren u om contact op te nemen met de aanbieder Flixbus en de Pretfabriek.

    De veilingen die nog geldig zijn en de waardebon nog niet zijn verzilverd, bent u vrij om over te drageen aan derde. Helaas is het niet mogelijk om de veiling te annuleren.

    Met vriendelijke groet,

    Diana - Webcare Vakantieveilingen
  2. Auteur
    Mary
    Datum
    Ben reeds al meermaals bezig Flixbus te benaderen maar tot op heden niet te bereiken meer en op mail geen antwoord reaktie. Voor de nog lopende voucher word afgescheept met doorverkopen en geen enig respect of humaan voorstel mogenlijk van vakantieveilingen. Zeer trieste afhandeling en toont de ware gezicht van deze aanbieder.
  3. Auteur
    Vakantieveilingen.nl
    Datum
    Beste heer / mevrouw,

    Vriendelijk dank voor uw bericht.

    Wij begrijpen de situatie, vinden het jammer dat u niet tevreden bent met de stand van zaken.

    Met betrekking tot Flixbus is uw verzoek daarom in behandeling en zullen wij u via e-mail inlichten, zodra wij meer weten.

    Met betrekking tot de andere veilingen, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met de aanbieders.

    Geldige, niet gebruikte waardebonnen, mag u overdragen aan derden.

    Het spijt ons zeer maar wij kunnen hierin niet meer betekenen.

    Met vriendelijke groet,

    Diana - Webcare Vakantieveilingen
  4. Auteur
    Mary
    Datum
    Vakantieveilingen incaseerd graag geld maar is bij onverwachte omstandigheden niet menselijk maar reageert in computer houding ( dus doods ) en verwijst: HOOP DAT U KLACHT NAAR TEVREDENHEID IS OPGELOST. Voor mij eens en nooit meer deze veiling, oplichters

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mary
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vakantieveilingen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen