Klacht VakantieXperts: Door gebrekkige informatie €100,00 teveel betaald.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 284944
Gebruiker
Rehe
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dresdenstedenreis:vliegreis heen vrijdag 3/11,terug maandag 6/11.geboekt bij dit reisburo.Hotel in centrum, dus op loopafstand van kerken en musea.Toch aangeraden vouchers voor 4 dagen voor openb.vervoer + korting op musea. Uitgegeven door Sunair. Kosten €64,00. Bij informatie in Dresden herkende ze deze voucher niet! Dus wij hebben ook nog betaald 2x kaartjes heen en terug vliegveld/hotel:2x €2.30. 2x Hop On bus €36,00. En verder geen korting op musea ed. Bij Sunair wisten ze dat alles op loopafstand is en hebben dat ook gemeld bij reisburo. Toch is ons dat aangeraden.
Vele malen geprobeerd om eruit te komen met reisburo.

De oplossing

Wij willen € 64,00 + € 36,00 terug. We hebben hier geen gebruik van gemaakt.
Vervoer was helemaal niet nodig. Korting kregen we niet. Bus ook betaald.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VakantieXperts is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Rehe
    Datum
    Waarom hoor ik niets over deze klacht? Als het reisburo ons dat bedrag teruggeeft, is er niets meer aan de hand.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rehe
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze vergoeden de kosten van het vervoer niet. Ze laten nu gewoon niets meer horen. Ik begrijp niet wat jullie gedaan hebben om ons probleem op te lossen!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over VakantieXperts?