Klacht Vakfotografen media bv: Onterechte dreigementen terwijl ik aangetekend dit slechte bedrijf heb aangeschreven

R.J.H. Hess

op 22-07-2015 is mijn kleindochter van 17 jaar benaderd door vakfotograven om een fotoschoot op 22-07-2015 te nemen in Zwolle , mijn kleindoichter vertrouwde dit niet en is op internet
gaan zoeken toen kwam ze bij kassa terecht toen aangetekend schrijven gestuurd op
27-07- 2015 dat ik niet aanwezig ben , geannuleerd bewijs heb ik, daarvoor wil ik ouders en meisjes-jongens ga niet in zee met deze lui.
krijg heel veel dreigementen in de briefwisseling met gerechts deurwaarder maar trek mij er niets van aan.Zij hebben geen poot om op te staan,maar mensen als het jullie aangaat
altijd aangetekend wegsturen.
zijn OPLICHTERS mensen gek maken daar zijn ze goed in.

ze moeten als iets aan getekend wordt bezorgd , in ontvangst nemen .dat ze ophouden met dreigementen
aan mijn adres. want ik sta heel sterk, wil ook niet meer dat zij mij lastig vallen.

Wij vinden dat Vakfotografen media bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vakfotografen media bv?