Klacht Vakfotografen media bv: Vakfotografen media groep bv komt zijn afspraak niet na!

lizet

Vandaag had mijn zoon zijn 2e foto shoot. Zijn eerste foto shoot had hij op 14-4-2014 gehad, na zijn shoot werd gezegd dat hij talent vol zou zijn en wilde heel graag met hem verder gaan. Mijn zoon vond dat natuurlijk geweldig! en het streelde zijn ego. Wij moesten gelijk een nieuwe overeenkomst tekenen omdat alleen op deze dag 14-4-2014 geldig was voor de prijs van 150 euro . In deze 150 euro zit 50 foto,s en een media & Tv screentest-interview en presentatie. Maar na 4 weken van zijn 1e shoot kregen wij de foto,s thuis gestuurd op cd rom. Van de 40 foto,s die zijn gemaakt waren er maar 6 leuke foto,s. Op alle foto,s was heel duidelijk zijn litteken op zijn voorhoofd te zien! Daar heb ik hun over aangesproken door de telefoon op 19-6-2014 toen ik werd gebeld door hun om nogmaals onze afspraak te bevestigen .De fotograaf zelf heb ik gesproken over de klacht en die zei toen ,we zorgen dat het deze keer goed gaat met de visagie en lette deze keer heel goed op zijn litteken.

Wij vinden dat Vakfotografen media bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vakfotografen media bv?