Klacht Vakfotografen Mediagroep: benadering jongeren via sociaal media met valse beloftes en na annulering toch dwingen met betaling

paard15

Mijn dochter is via de sociaal media benaderd door een foto met zo gezegd een model die haar zou hebben gescout en adviseer om contact op te nemen met deze fotostudio.
Dat heeft ze gedaan en na veder geen gehoor te geven werd ze gebeld . ik kreeg een medewerker aan de lijn die verteld dat ze uit de duizenden inzendingen zou zijn geselecteerd . En er werd een datum geprikt 27 februari 2014 om 12.00 uur en er zou vervolgens via de mail een voorwaarden naar mij worden verstuurd. Deze mail heb ik nooit ontvangen wel de brief met de bevestiging. Maar deze brief klopt niet 1 - er staat geen controle nummering op en onder voorwaarden staat niets blanco.Wat ook vreemd is
is bijvoorbeeld dat ze de naam online auditie .com gebruiken Er is in amsterdam een auditie casting(serieus bedrijf). Zoals ik het zie is het een soort misleiding ze misleiden je in de brief met een zelfde soort online profiel. Die waarschijnlijk nooit zal komen.Ook na annulering een smsje niet daar toch betalen

Deze annulering valt onder de corporatie wet en zonder controle nummering heb je geen 7 dagen tijd zoals telefonisch werd door gegeven op 14 februari maar 30 dagen. dus wenst geen smsjes en brieven dat er betaald moet worden

Wij vinden dat Vakfotografen Mediagroep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!