Klacht Vakfotografen Mediagroep: Dreigmail na afzeggen fotoshoot

Mentink

Nadat mijn dochter zich telefonisch had opgegeven (Januari) voor een fotoschoot op 17 Maart wilde ze er later toch vanaf zien omdat het haar financieel niet uitkwam.
Dit heeft ze per mail gedaan en hierop kwam direct een antwoord retour in een zeer dreigen mail. Hierop werd ze gewezen op haar te late afzegging en dat als ze niet op de afgesproken data verscheen haar de kosten van 4 freelancers die zouden zijn geboekt in rekening zouden worden gebracht 250 euro + 125 euro voor de fotoschoot, en bij weigering om dit te betalen de kosten van de rechtbank 700 euro te betalen. Nu zijn mijn dochter en ik afgelopen maandag hier toch naar toe gegaan (en geld moeten lenen) om problemen te voorkomen, ik heb de klacht bij binnenkomst ook direct kenbaar gemaakt. Maar nu blijkt dat er iemand was voor de make-up en de fotograaf zelf, van de 4 freelancers hebben wij niemand gezien. Vreemd dat er totaal geen begrip wordt getoond voor haar financiele zorg.

Ik had heel graag van het contract afgewild maar nu zijn wij er geweest en hebben betaald, maar door deze ervaring waarin de fotoshoot door 2 personen is uitgevoerd en niet door de extra 4 freelancers die zouden zijn ingehuurd waarvoor wij de extra kosten zouden moeten betalen en het niet tonen voor begrip zou ik graag een compensatie willen.

Wij vinden dat Vakfotografen Mediagroep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!