Wij vinden dat Vakfotografen Mediagroep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Vakfotografen Mediagroep: facturen en dreigmail van dit bedrijf
Details
Klacht
Ik heb een email gestuurd om de afspraak te verzetten binnen 4 uur na het ontvangen van een afspraak van dit bedrijf waarin ik het gevoel gekregen heb dat mij deze is opgedrongen, echter het bedrijf heeft dit nooit beantwoord en stuurt nu allemaal dreigmails en facturen van niet nagekomen afspraken. naar aanleiding van een telefoon gesprek waarin alleen op dreigende toon wordt gesproken schijnen deze mensen niet normaal te kunnen communiceren. Aangezien na onderzoek op internet dit vol staat met soortgelijke klachten over dit bedrijf wens ik geen contact meer met hen. Echter proberen zij nu weer met dreigmails mij te intimideren.Ik hoop dat u mij kunt helpen van dit bedrijf af te komen.
Met vriendelijke groet,
L. van Dijk
Gewenste oplossing
facturen dienen ongedaan gemaakt te worden en al mijn gegevens dienen verwijderd te worden uit hen bestanden.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.