Opgelost door Vakgarage Isselt : Veel te dure nieuwe autogordel door niet nakomen van belofte van prijsopgaaf vooraf door garage

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 281441
Gebruiker
mandir
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nieuwe autogordel gemonteerd in mijn Saab 93 (model 2005). Kosten van de gordel EUR 620,- (exclusief BTW en montage). Deze gordel is gemonteerd zonder prijsopgaaf vooraf. Dit garagebedrijf maakt juist reclame over het feit dat zij altijd vóóraf een prijsopgaaf geven ("U ontvangt altijd een prijsopgave vooraf, zodat u weet wat het onderhoud gaat kosten"). Uiteraard na ontvangst van de nota ook elders informatie hierover opgevraagd: nieuwe gordel EUR 240,- en gebruikt EUR 185,-. Verbazing alom dus! Want als ik deze prijsopgaaf wel had ontvangen, was ik hier (plaatsen nieuwe gordel van EUR 620,-) niet mee akkoord gegaan.

De oplossing

Een voorstel van dit garagebedrijf die recht doet aan deze nalatigheid (het niet vooraf geven van een prijsopgaaf).

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mandir
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klacht is naar tevredenheid opgelost. Het garagebedrijf heeft een realistischer / acceptabeler bedrag voor het plaatsen van de autogordel (op de achterbank) gerekend. Het te veel betaalde is teruggestort.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Vakgarage Isselt ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen