Opgelost door Vakgarage Isselt : Veel te dure nieuwe autogordel door niet nakomen van belofte van prijsopgaaf vooraf door garage

mandir

Nieuwe autogordel gemonteerd in mijn Saab 93 (model 2005). Kosten van de gordel EUR 620,- (exclusief BTW en montage). Deze gordel is gemonteerd zonder prijsopgaaf vooraf. Dit garagebedrijf maakt juist reclame over het feit dat zij altijd vóóraf een prijsopgaaf geven ("U ontvangt altijd een prijsopgave vooraf, zodat u weet wat het onderhoud gaat kosten"). Uiteraard na ontvangst van de nota ook elders informatie hierover opgevraagd: nieuwe gordel EUR 240,- en gebruikt EUR 185,-. Verbazing alom dus! Want als ik deze prijsopgaaf wel had ontvangen, was ik hier (plaatsen nieuwe gordel van EUR 620,-) niet mee akkoord gegaan.

Een voorstel van dit garagebedrijf die recht doet aan deze nalatigheid (het niet vooraf geven van een prijsopgaaf).

mandir
Klacht is naar tevredenheid opgelost. Het garagebedrijf heeft een realistischer / acceptabeler bedrag voor het plaatsen van de autogordel (op de achterbank) gerekend. Het te veel betaalde is teruggestort.

Ook een klacht indienen over Vakgarage Isselt ?