Klacht Vakgarage Nieuw-Vennep: Reparatie deurvergrendeling

Anoniem

Op 2 mei heb een auto ingeruild en 2000 euro bij betaald bij garage Lubbe zuiderdreef 6, 2151 CM - Nieuw Vennep tel.0252624546. Meteen daarna had ik geconstateerd dat de centrale deurvrendeling het niet deed.Ik heb het toen gelijk gemeld aan Anne (eigenaar garage Lubbe), waarna hij mij mededeelde dat hij de centrale deurvrendeling zo snel mogelijk zou laten repareren, ik heb hem daarna tevergeefs bijna elke dag gebeld hij nam zijn telefoon niet op, als hij eens opnam dan beloofd hij elke keer weer dat hij de centrale deurvergrendeling gaat laten maken. Opgegeven was ik het zat ben toen plotseling daarheen gereden, hij was niet aanwezig maar toen hij arriveerde had hij meteen een afsraak gemaakt bij vakgarage Nieuw Vennep Zuiderdreef 6b tel.0252534442 om de reparatie uit te voeren. Op 26-04-2012 heb ik volgens afspraak de auto naar vakgarage nieuw vennep gebracht, maar de centrale deurvergrendeling kon niet gerapareerd worden omdat er nog wat onderdelen besteld moest worden, waarna Anne tegen mij zeide dat hij zo snel mogelijk de onderdelen gaat bestellen, hij zou dus binnen de korste keren een andere afspraak voor mij maken bij vakgarage Nieuw Vennep, ik heb toen weer bijna elke dag gebeld maar hij nam wederom niet op en als hij een keertje opnam dan beloofd hij het zelfde weer. Op 4 mei uiterlijk 5 mei zou hij de onderdelen binnen krijgen, hji zou me meteen bellen maar dat is ook niet gebeurd, op 11 mei ben ik weer plotseling daarheen gereden, hij was toen niet aanwezig ik heb wel 2 collega's van hem daar aangetroffen, ik ben toen weer naar huis gegaan zonder resultaat. De centrale deurvergrendeling is tot de dag vanvandaag nog steeds niet gemaakt.Je kan via de kofferbak de auto binnen komen hij gaat dus niet op slot.

Ik verwacht dat hij de centrale deurvergrendeling gaat laten repareren.

Wij vinden dat Vakgarage Nieuw-Vennep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?