Opgelost door Valante.nl: Geen enkel reactie op mailtjes.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 513703
Gebruiker
Roseipvzilver
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Op dezelfde dag van bestelling “mijn”vergissing doorgeven over de kleur van de smarthwatch. Daarna 6 mails verstuurd maar geen reactie. Pas met het versturen van een Tucker direct antwoord dat het geleverd is. Direct geantwoord en de volgende dag weer een mail met de vraag om een retourformulier. Geen reactie.

De oplossing

Antwoorden op de mail. Of in ieder geval telefonisch contact krijgen.

7 reacties

  1. Auteur
    Valante.nl
    Datum
    Beste M.,

    Wij nemen de gelegenheid om publiek te reageren op uw 'klacht'.

    Wij bieden zeven dagen op zeven klantenservice en maken er een erezaak van om onze mails iedere dag, zonder uitzondering, te beantwoorden.

    Indien u geen antwoord kreeg is dit simpelweg te wijten aan het feit dat u naar een verkeerd mailadres stuurde. U kan ons bereiken via info@valante.nl en wij staan gewoon klaar om u met genoegen te assisteren.

    Kunt u ons overigens uw ordernummer meedelen? Uiteraard mag u retourneren. Graag ons even contacteren via info@valante.nl met vermelding van uw ordernummer. Dan bezorgen wij u de retourinstructies.

    Wij kijken uit naar uw berichtje.

    Met beste groeten,
    Chantal
    Valante Klantenservice
  2. Auteur
    Roseipvzilver
    Datum
    Graag zou ik een retourformulier van u ontvangen. Op meerdere mailtjes hebben jullie niet gereageerd. Op de bevestiging van mij. Bestelling heb ik direct aangegeven dat er iets fout gegaan is bij de bestelling. Ik wou een zilver staal en geen rosé staal. Nu wil ik het alleen nog naar terugsturen en mijn geld terug ontvangen.
  3. Auteur
    Roseipvzilver
    Datum
    Order VT-33967 zoals in bijlage is aangegeven. Al mijn mailtjes heb ik keurig naar info@valante.nl gestuurd. Ik zal nogmaals ook via dat adres het formulier opvragen.
  4. Auteur
    Roseipvzilver
    Datum
    Geachte,

    Hierbij de foto’s van de smarthwatch (in deze reactie niet kunnen meesturen daar het er teveel zijn. Wel in mijn mail aan u.).
    Tevens de verpakkingsfoto’s, track and trace, retourformulier, bon verzendkosten en copieerkosten.
    De kosten, €11,35 die ik heb moeten maken om de smarthwatch terug te sturen verhaal ik bij deze bij u. Ik verwacht dan ook een bedrag van €86,40 in totaal op mijn ABN rekeningnummer.

    Ik heb mijn schoonzoon (ICT’er) laten kijken of mijn mailtjes aan u correct zijn verzonden en hij heeft hier geen onregelmatigheden gevonden zoals u beweerde, of storingen van mijn kant en volgens hem had ik een bericht moeten ontvangen als de 9 mailtjes niet aankomen.
    U adverteer met goede service maar hier heb ik helaas niets van gemerkt.

    Hopende op een spoedige afhandeling uwerzijds,

    Myra Coenraad
  5. Auteur
    Roseipvzilver
    Datum
    Geachte,

    Ik heb wel degelijk gereageerd via info@valante.nl zoals u gevraagd heeft. Ik heb mijzelf ingedekt door ook hier te reageren omdat u beweerd niets van mij te hebben ontvangen. Ik zal dit ooo blijven doen totdat u de €86,40 heeft betaald.

    Met vriendelijke groet,

    Myra
  6. Auteur
    Roseipvzilver
    Datum
    Geachte. Vandaag heb ik nu 2x de mail nogmaals verstuurd met de gevraagde info waaronder ook foto’s van de smarthwatch. Hierbij ook de gevraagde info met minder foto’s.
  7. Auteur
    Roseipvzilver
    Datum
    Ik heb alle mailtjes naar info@valante.nl en tigx naar beantwoorden zoals u ook gevraagd heeft

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Roseipvzilver
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zolang als het duurde en geen reacties van eerdere mails, op een tikkie na, blijkt onder druk van deze klachtenkompas wel tot snel handelen kan overgegaan worden door Valante. Dank hiervoor.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Valante.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen