Opgelost door Valante.nl: Houdt zich niet aan afspraken en leveringen

content Opgelost
Gebruiker1575121916

Geen levering van t artikel dat 17-5-20 besteld en betaald is. Track & tracé code dat nietszeggend is en waar geen beweging in zit. Voorgesteld om bedrag nu terug te storten na weken aan t lijntje te zijn gehouden met smoesjes. Binnen een week geen geld terug dan ga ik daarna naar een advocaat.
Vraag me zelfs af of alle namen van medewerkers, rosanne, Melissa en Chantal wel echte personen zijn.

Geld terug

Gebruiker1575121916
    Ik wacht intussen al meer dan 46 dgn, iedere keer met een bijna standaard uitstel brief. Er is nu al in een mail 4x gevraagd om mijn geld terug te storten wat vlg valante niet kan. Het oponthoud zou bij een regionaal postsorteercentrum liggen maar krijg geen locatie daarvan zodat ik niet met hen contact kan zoeken. In de status van de track en tracé code verandert er sinds 2 -3 weken helemaal niets.
    Als ik om de directeur zijn naam vraag krijg je geen antwoord.
    Ik vind dat ik meer dan genoeg geduld heb gehad met het wachten op een pakket dat al in medio april betaald is. Ik ben het meer dan zat om weer aan het verzoek te voldoen om nog even geduld te hebben omdat het pakket zgn. Weer deze week bezorgd wordt. Ik geloof er niet meer in en klant is zeker geen koning maar een melkkoe bij Valante. Ik ga naar een advocaat om het geld terug te krijgen.
    Intussen is er een mailslinger waar je niet blij van wordt. Ik wil het geld terug en geen afscheep brief met smoesjes.
    Gebruiker1575121916
    Er is wat verandert in de track & tracé melding. Waarom zeggen jullie niet hoeft werkelijk zit met de “bulk bij het postsorteercentrum “ wat ieerst altijd zichtbaar was bij de track & tracé? Was dit Centrum in China?
    Eindelijk ontvangen

Gebruiker1575121916
Geen oplossing behalve wachten tot je een ons weegt en na ruim 6 weken de bestelling ontvangen. Geen tel contact alleen een standaardbrief met geduld hebben

Ook een klacht indienen over Valante.nl?