Klacht Valante.nl: Na ruim 2 weken nog geen track en trace code.

Klachtnummer
# 425338
Gebruiker
Femke
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Op 2 februari € 59,00 betaald voor een horloge wat volgens de website binnen 10-14 dagen bezorgd zou worden. Tot op heden nog steeds geen track en trace code. Wel meerdere malen mailcontact gehad hierover, maar ze kunnen niks voor me betekenen; ik kan de bestelling niet annuleren en krijg m'n geld niet terug.

Gewenste oplossing

De bestelling annuleren en het bedrag terugstorten.

5 reacties

  1. Auteur
    Valante.nl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Femke
    Datum
    Onlangs een bericht terug gekregen waarin gevraagd wordt bovenstaande klacht te verwijderen en als compensatie ontvang ik bij een volgende bestelling 15% korting. Een volgende bestelling gaat er sowieso dus nooit komen.

    Inmiddels een track and trace nummer ontvangen, maar helaas werkt/bestaat dit nummer niet.

    Ik verzoek Valante wederom het aankoopbedrag € 59,00 terug te storten.
  3. Auteur
    Valante.nl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Femke
    Datum
    Ik heb de bestellong gister ontvangen, maar zoals eerder aangegeven gaat deze meteen weer terug. Ik lees hier veel dat het nogal wat tijd duurt voordat het geld twrug gestort wordt... Ik ben benieuwd.
  5. Auteur
    Valante.nl
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Valante.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen