Opgelost door Valante.nl: Te late levering en onvoldoende bruikbare support

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 465164
Gebruiker
Willem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een lange levertijd waarbij ik steeds aan het lijntje gehouden ben, dan eindelijk de smartwatch ontvangen .Intussen had ik diverse malen met de klantenservice gecommuniceerd waar wel op geantwoord werd zei het allemaal nietszeggend. Tijdens voorgaande mails had ik al gezegd dat ik het pakket ongeopend zou retourneren. Toen ik verzocht om een retourformulier te sturen, kon ik het in eerste instantie niet retourneren ivm hygiene regels, en later kreeg ik het aanbod de watch te houden en 15 % korting te krijgen. Na dit geweigerd te hebben en wederom om een retourformulier gevraagd te hebben niets meer van hen gehoord. Vermeld moet nog worden dat het later geleverd is dan de door hen genoemde levertijd van 30 dagen volgens hun algemene voorwaarden art 12 waardoor ik de koopovereenkomstbkan ontbinden

De oplossing

Retourformulier sturen en mijn geld terug.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Willem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Snel en goed afgehandeld compliment voor de klantenservice, wil de review verwijderen maar kan niet vinden waar
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Valante.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen