Opgelost door Valante.nl: Te late levering en onvoldoende bruikbare support

Willem

Na een lange levertijd waarbij ik steeds aan het lijntje gehouden ben, dan eindelijk de smartwatch ontvangen .Intussen had ik diverse malen met de klantenservice gecommuniceerd waar wel op geantwoord werd zei het allemaal nietszeggend. Tijdens voorgaande mails had ik al gezegd dat ik het pakket ongeopend zou retourneren. Toen ik verzocht om een retourformulier te sturen, kon ik het in eerste instantie niet retourneren ivm hygiene regels, en later kreeg ik het aanbod de watch te houden en 15 % korting te krijgen. Na dit geweigerd te hebben en wederom om een retourformulier gevraagd te hebben niets meer van hen gehoord. Vermeld moet nog worden dat het later geleverd is dan de door hen genoemde levertijd van 30 dagen volgens hun algemene voorwaarden art 12 waardoor ik de koopovereenkomstbkan ontbinden

Retourformulier sturen en mijn geld terug.

Willem
Snel en goed afgehandeld compliment voor de klantenservice, wil de review verwijderen maar kan niet vinden waar

Ook een klacht indienen over Valante.nl?