Opgelost door Valante.nl: Valante houdt zich niet aan de eigen voorwaarden.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 460058
Gebruiker
Sylvi@
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een verkeerd product ontvangen maar mag het niet retourneren ondanks dat het nog geseald is. Mails worden beantwoord met een standaard bericht en met een tegemoetkoming die volledig de plank kus slaat. Ik heb het gevoel aan het lijntje te worden gehouden totdat de ‘bedenktermijn’. van 2 weken verstreken is.

De oplossing

Ik wil graag het volledige aankoopbedrag terug. Het product dat ik heb gekregen is niet wat ik heb besteld. Daarom ga ik niet akkoord met summiere aanbod van 15% korting op het aankoopbedrag. Ik ben wel bereid om de verzendkosten voor eigen rekening te nemen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sylvi@
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er wordt mij 70% van het aankoopbedrag retour aangeboden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Valante.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen