Klacht Valante.nl: Waardeloze horloges en klantenservice

Rianne

In december, voor kerst, de fem fit 1 gekregen van mijn vriend. Helaas hield de watch er mee op na 6 maanden gebruik, de batterij binnen enkele uren leeg. Hierop heeft mijn vriend contact gezocht met Valente. Dit contact verliep stroef. Volgens de klantenservice moesten er bepaalde functies uitgeschakeld worden op de watch. Echter had ik deze functies al standaard uit. Na veel mailtjes heen en weer hierover leek de klantenservice het te begrijpen, inmiddels waren er al 3 weken verstreken. Conclusie: we sturen je een nieuwe watch. Na 2 weken niets te hebben gehoord is mijn vriend er dan maar weer zelf achteraan gegaan. Ja, we gaan de watch opsturen.... 1 week verder hadden we nog niets ontvangen.. Weer zelf erachteraan gegaan, bleek dat de fem fit 1 niet meer leverbaar was en wouden ze graag de fem fit 2 sturen. Hier mee akkoord gegaan, maar dit hadden we nooit moeten doen.. Deze batterij is al binnen 2 dagen leeg, terwijl alle functies uit staan. Enkel Bluetooth staat aan. De lay-out is waardeloos, er missen functies die op de fem fit 1 wel zaten.. Ook is deze horloge groter, past dus niet om mijn pols. En dan nog maar niet te spreken over de app, wat een waardeloos iets! Precies dezelfde app als de smartwatches van AliExpress. Slurpt je batterij van je telefoon leeg en is echt niet gebruiksvriendelijk. Na enkele uren dragen de horloge dus weer in het doosje gedaan en gemaild naar de klantenservice. Je raad het al, het horloge kan niet retour. Waar is mijn 14dagen retourrecht? Nee, op vervangende artikelen doet Valente geen retour want je bent akkoord gegaan met deze watch. Wat mails later en de klantenservice reageert niet meer. Inmiddels zijn de 14dagen verstreken en zit ik met een waardeloos horloge omdat dit bedrijf zijn klanten en klachten niet serieus neemt. Absoluut geen aanrader dit bedrijf!

Geld terug storten en retour op ontvangen horloge
Blijft een waardeloos iets. Komen met opties die mij niet tegemoet komen. Uiteindelijk mag ik een horloge uitzoeken met 65 procent korting, wat mij dus meer kost. Geld terug doen ze niet want er kan niet aangetoond worden dat het een fabrieksfout is. Ik kan niet anders zeggen dan WAARDELOOS

Valante.nl
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Valante.nl?