Klacht Valante.nl: Ze willen alles doen behalf het bestelling terugnemen! slechte zaken dus.

Klachtnummer
# 520788
Gebruiker
JKM Scharenborg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 30 januari een smart horloge besteld voor een vriendin, wegens sterfgeval heb ik 31 januari geprobeerd deze bestelling te annuleren, helaas dat mocht niet, ik kreeg het uitleg dat het horloge al verstuurd was, en als die binnen was kon ik mits ongeopend terugsturen. Deze is gisteren aangekomen, ik heb gelijk contact opgenomen voor retour, en kreeg steeds mails met kortingen tot 66.5%!! ik ben er achter gekomen dat deze horloges waren besteld van aliexpress en kost maar €23 per stuk! Nu kan ik weer wachten op een nieuwe beslissing van Valante. Gelukkig heb ik niet betaald en koos voor achteraf betalen bij Klarna die zijn op de hoogte van wat er gebeurt is en hebben de betaalen even stil gelegd tot een oplossing gevonden is.

De oplossing

ik wil het koop ongedaan hebben dit wegens het plots overlijden van mijn vriendin.

Bijlagen

1 reactie

  1. Auteur
    JKM Scharenborg
    Datum
    Je zei deze horloge is niet van aliexpress, vreemd dat post.nl daar bewijs van heeft, met dezelfde track en trace nummer? zou je dit kunnen verklaren?

Ook een klacht indienen over Valante.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen