Klacht VALEB: Verkoop van een ondeugdelijk produkt.

Klachtnummer
# 158941
Gebruiker
L. Jaspers
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na eerste wasbeurt, strikt gewassen volgens de door fabrikant aangeleverde wasvoorschriften, vertoonden zich niet reparabele opeenhopingen van de synthetische vulling.
De isolerende vulling van de jas bestaat grotendeels uit synthetische watten die niet gefixeerd zijn tussen voering en het synthetische vlies.
De isolatie stroken lopen niet horizontaal maar schuin verticaal in een groot V patroon, wat tot gevolg heeft dat als de niet gefixeerde watten nat worden door zwaartekracht zich opeenhopen onderaan in de punten van het V patroon. Na het zich eigen maken van nodige adequate informatie en na intern overleg van de benadeelde partij, trekken dezen de volgende slotsom:
Daar reeds, zonder aantoonbaar resultaat, tot vijf maal toe (eerste gesprek vond plaats op 13-01-2016)), een mondeling gesprek omtrent de onderhavige problematiek plaats vond, waarop 15-02-2016 een aangetekend schrijven aan verkoper werd verzonden.


Gewenste oplossing

Gezien het feit dat het zich handelt om een ontwerp/constructie fout, dit werd reeds twee maal aan verkoper door koper gemotiveerd en gedemonstreerd, en minder om een productie fout, is het niet aanneembaar dat vervanging en of reparatie enig soelaas zal bieden.
Onder aanvoering van bovenstaande motivatie, is het streven van kopende partij, om de koop te ontbinden en het aankoop bedrag volledig terug te ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat VALEB hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over VALEB?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen