Klacht Valeda.nl: Bestelling geplaatst, geen reactie op vragen, bestelling wordt niet geleverd!?

Klachtnummer
# 356052
Gebruiker
Nietblij#287
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onlangs heb ik via beslist.nl een bestelling bij Valeda geplaatst (03-03-2019). De levering van de bestelling zou 3 werkdagen in beslag nemen. Omdat ik op 12-3-2019 nog steeds geen bericht had over een mogelijke levering of iets heb ik een mail gestuurd met daarin de vraag de bestelling te annuleren. Hierop heb ik tot op heden ook geen reactie ontvangen. Vandaag is het 19-3-2019 en dat is inmiddels ruim 2 weken verder.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Valeda.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Valeda.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen