Klacht ValentinaLaurence.nl: Bh,s niet ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 523943
Gebruiker
H.J. Klijnstra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 Bh's besteld bij ValentinaLaurence.nl Hieronder heb ik geplakt hoe de bestelling is verlopen.
Na vele mailtjes gestuurd te hebben waar mijn bestelling is en wanneer het komt en of ik mijn geld terug kan krijgen, wordt niet op gereageerd. Wel een keer een vraag in het Duits met of ik een beoordeling wilde geven. Ik heb ze niet gekregen , heb ik gemaild. Geen reaktie. Kunnen jullie iets voor mij doen, of ben ik mijn geld kwijt?

woensdag 3 februari
Uw zending is net aangekomen in Frankrijk.
Maandag 1 februari
Uw zending heeft zojuist het land van verzending verlaten.
Donderdag 28 januari
Uw zending is aangekomen op het afleverkantoor in het land van bestemming.
Donderdag 28 januari
Uw zending wordt verwerkt in het land van bestemming en wordt binnenkort geleverd.
Donderdag 28 januari
Uw zending is aangekomen op het afleverkantoor in het land van bestemming.
Donderdag 28 januari
Uw zending wordt verwerkt in het land van bestemming en wordt binnenkort geleverd.
Donderdag 28 januari
Uw zending wordt verwerkt in het land van bestemming en wordt binnenkort geleverd.
Donderdag 28 januari
Uw zending is net aangekomen in het land van bestemming.
Donderdag 28 januari
Uw zending is net uit Frankrijk vertrokken.
Woensdag 27 januari
Uw zending wordt verwerkt bij Roissy.
Dinsdag 26 januari
Uw e-mail is door de afzender bij La Poste afgeleverd.

De oplossing

Ik wil de Bh's of anders mijn geld terug.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.J. Klijnstra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ValentinaLaurence.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen