Klacht ValentinaLaurence.nl: Gefrustreerd en boos, dat niet gereageerd wordt!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 522807
Gebruiker
pensioma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een beha gekocht, waarmee ze adverteren. Via iDeal betaald en ontvangen. Website is volledig NL, maar blijkt een Frans bedrijf te zijn (?).
Beha past niet, wil m graag retourneren (dat moet binnen 14 dagen); daarvoor moet je je melden via het mailadres en dan zou je instructies krijgen over het terugsturen.
Inmiddels 2 mailtjes gestuurd, contactformulier ingevuld... geen reactie.
Zo wordt het lastig om te voldoen aan de gestelde termijn!

De oplossing

In 1e instantie wilde ik graag een andere beha, maar inmiddels wil ik gewoon graag mijn geld terug

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
pensioma
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is niet gereageerd op het verzoek van Klachtenkompas, noch op mijn verzoeken om te reageren. Wel kreeg ik een verzoek om een review te schrijven over mijn ontvangen product! Review geschreven, maar die wordt natuurlijk nergens geplaatst!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ValentinaLaurence.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen