Klacht ValentinaLaurence.nl: Wil graag een reactie van hun op mijn vragen.

Klacht!

Heb een beige bh besteld en kreeg daarvoor in de plaats een witte, veel te kleine bh geleverd met een doorgeknipt labeltje waarvan de rits kapot was.
Al 2x een contactformulier ingevuld en gestuurd en al 3x een email gestuurd of zij mij de juiste maat en kleur kunnen sturen en naar welk adres de bh teruggestuurd kan worden maar nog steeds geen reactie. Ook geen telefoonnummer of adres te vinden.

Mij een retouradres geven zodat ik de kapotte bh in de verkeerde maat en kleur kan terugsturen en mn geld terug ontvangen.

Klacht!
    Nog steeds niets vernomen van dit bedrijf. Vrees dat dit enorme oplichters zijn. Er zijn inmiddels heel veel gedupeerden. Wat kan hieraan worden gedaan. Heb al geprobeerd Facebook te informeren dat ze hun advertenties moeten stoppen voordat er nog veel meer gedupeerden bijkomen.
    Klacht!
    Nog steeds niets gehoord van bedrijf Valentina Laurence.
    Hun reclames en bedriegerij gaat door.
    Wie kan dit stoppen?
    Klacht!
    Eindelijk een reactie op mijn email. Bh kan niet geretourneerd worden in tegenstelling tot wat op hun advertenties staat. De bh kan wel omgeruild. Vervolgens 4 dagen na mijn email weer geen reactie op mijn vraag of ze dan de goede maat bh kunnen sturen en mij een retouradres kunnen geven.
    Klacht!
    Op 31 maart dan eindelijk een reactie ontbangen dat bh’s niet kunnen worden teruggestuurd terwijl hun site toch echt de informatie geeft dat je binnen 2 weken kan retourneren. Prima om dan een bh met de juiste maat te ontvangen maar ook daar tot op heden geen reactie op.
    Klacht!
    Op 30 maart een email terug maar na 10 dagen nog geen reactie op mijn email terug.
    Hun geadverteerde bh’s kan je op Aliexpress zeer goedkoop kopen.
    Klacht!
    Nog steeds niets gehoord. Na vele emails van mij een reactie op 30 maart dat ik mijn geld niet kan terug krijgen maar dat de bh alleen geruild kan worden. Terwijl hun site wat anders vermeld. Daarop gereageerd en nu dus sinds 30 maart weer geen reactie. Aangifte bij de politie dan maar? Of Radar?
    Klacht!
    Nog steeds geen reactie op mijn email van 30 maart. Maar eens aangifte doen bij de politie.
    Klacht!
    Nog steeds geen reactie op mijn email. Wil mijn geld terug of de juiste maat en kleur bh opgestuurd krijgen.
    Klacht!
    Nog steeds geen reactie of retouradres of de juiste maat bh en de juiste kleur ontvangen.
    Klacht!
    Nog steeds geen reactie op mijn email met retourvraag van deze oplichters
    Klacht!
    Nog steeds geen reactie op mijn vraag over het retouradres en geen geld teruggekregen voor de opgestuurde verkeerde maat en kleur bh.
    Klacht!
    Nog steeds geen bericht of retouradres of ontvangst van de juiste maat en kleur bh.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ValentinaLaurence.nl?