Klacht ValentinaLaurence.nl: Wil graag een reactie van hun op mijn vragen.

Klachtnummer
# 528532
Gebruiker
Klacht!
Datum
12 reacties

Details

De klacht

Heb een beige bh besteld en kreeg daarvoor in de plaats een witte, veel te kleine bh geleverd met een doorgeknipt labeltje waarvan de rits kapot was.
Al 2x een contactformulier ingevuld en gestuurd en al 3x een email gestuurd of zij mij de juiste maat en kleur kunnen sturen en naar welk adres de bh teruggestuurd kan worden maar nog steeds geen reactie. Ook geen telefoonnummer of adres te vinden.

De oplossing

Mij een retouradres geven zodat ik de kapotte bh in de verkeerde maat en kleur kan terugsturen en mn geld terug ontvangen.

12 reacties

  1. Auteur
    Klacht!
    Datum
    Nog steeds niets vernomen van dit bedrijf. Vrees dat dit enorme oplichters zijn. Er zijn inmiddels heel veel gedupeerden. Wat kan hieraan worden gedaan. Heb al geprobeerd Facebook te informeren dat ze hun advertenties moeten stoppen voordat er nog veel meer gedupeerden bijkomen.
  2. Auteur
    Klacht!
    Datum
    Nog steeds niets gehoord van bedrijf Valentina Laurence.
    Hun reclames en bedriegerij gaat door.
    Wie kan dit stoppen?
  3. Auteur
    Klacht!
    Datum
    Eindelijk een reactie op mijn email. Bh kan niet geretourneerd worden in tegenstelling tot wat op hun advertenties staat. De bh kan wel omgeruild. Vervolgens 4 dagen na mijn email weer geen reactie op mijn vraag of ze dan de goede maat bh kunnen sturen en mij een retouradres kunnen geven.
  4. Auteur
    Klacht!
    Datum
    Op 31 maart dan eindelijk een reactie ontbangen dat bh’s niet kunnen worden teruggestuurd terwijl hun site toch echt de informatie geeft dat je binnen 2 weken kan retourneren. Prima om dan een bh met de juiste maat te ontvangen maar ook daar tot op heden geen reactie op.
  5. Auteur
    Klacht!
    Datum
    Op 30 maart een email terug maar na 10 dagen nog geen reactie op mijn email terug.
    Hun geadverteerde bh’s kan je op Aliexpress zeer goedkoop kopen.
  6. Auteur
    Klacht!
    Datum
    Nog steeds niets gehoord. Na vele emails van mij een reactie op 30 maart dat ik mijn geld niet kan terug krijgen maar dat de bh alleen geruild kan worden. Terwijl hun site wat anders vermeld. Daarop gereageerd en nu dus sinds 30 maart weer geen reactie. Aangifte bij de politie dan maar? Of Radar?
  7. Auteur
    Klacht!
    Datum
    Nog steeds geen reactie op mijn email van 30 maart. Maar eens aangifte doen bij de politie.
  8. Auteur
    Klacht!
    Datum
    Nog steeds geen reactie op mijn email. Wil mijn geld terug of de juiste maat en kleur bh opgestuurd krijgen.
  9. Auteur
    Klacht!
    Datum
    Nog steeds geen reactie of retouradres of de juiste maat bh en de juiste kleur ontvangen.
  10. Auteur
    Klacht!
    Datum
    Nog steeds geen reactie op mijn email met retourvraag van deze oplichters
  11. Auteur
    Klacht!
    Datum
    Nog steeds geen reactie op mijn vraag over het retouradres en geen geld teruggekregen voor de opgestuurde verkeerde maat en kleur bh.
  12. Auteur
    Klacht!
    Datum
    Nog steeds geen bericht of retouradres of ontvangst van de juiste maat en kleur bh.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ValentinaLaurence.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen