Opgelost door Vallei Auto Groep: Schade aan voorkant na repareren achterbumper

content Opgelost
Hardeman7

Auto gebracht na aanrijding aan de achterkant bij de schade afdeling van de vallei autogroep. De achterbumper is hersteld. Maar met het ophalen van onze auto zagen wij nieuwe schade aan de voorbumper die er zeker niet zat toen wij de auto brachten. We hebben gelijk foto's gemaakt en een klacht ingediend maar de auto toch meegenomen. Door een medewerker van de schade afdeling werd gezegd dat de Vallei auto groep zich niet verantwoordelijk voelt voor deze schade en het uitlezen van bewakingscamera's teveel geld kostte om te achterhalen wie er tegen onze auto is gereden. Hun stelde een 50/50 deal voor maar wij zijn er vast van overtuigd dat de schade bij hun is gebeurd. Ze hebben ook geen foto's genomen van deze schade. En we zagen dat de schade al wel is bijgewerkt. De arrogantie, het wantrouwen dat wij een slaatje hieruit slaan, de klant-onvriendelijkheid en het niet reageren op een schriftelijke klacht gericht aan de klantenservice hebben mij teleurgesteld. Ik dacht dat een groot bedrijf zijn reputatie in ere zou houden. Blijkbaar moet je dus zelf van te voren foto's van je auto nemen op het terrein van hun bedrijf voordat je je auto laat repareren om te bewijzen als er schade aan je auto op hun terrein gebeurd. Het gaat me niet om het geld maar om het principe. Jammer dit.

Een excuus en het achterhalen wie de schade aan onze auto heeft gemaakt.

Hardeman7
Uiteindelijke oplossing Gebeld door vallei autogroep met de toezegging de schade voor hun rekening nemen. Blij met deze geboden oplossing!