Klacht Valuebasket.nl: Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Klachtnummer
# 173278
Gebruiker
Rafed
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 31 mei 2016 heb ik een telefoon besteld Huawei Nexus 6P LTE 64GB Octa-core Simlockvrij (Frost/Wit) en Multi CAV S7 Magnetic Stereo Wireless Bluetooth Sports Headset (Rood) die tot op heden niet is geleverd. Ik heb een aantal keren gebeld en dan geven ze telkens aan dat ze de order met spoed zullen behandelen, maar niet dus.Ik weet niet wat ik moet doen ik op elke manier geprobeerd om met hen te communiceren maar ik heb niets gekrijgen.

De oplossing

Onze excuses voor de opgelopen vertraging.
Wij hebben een groot aantal bestellingen binnen ontvangen, waardoor er een vertraging is ontstaan in onze warenhuis. Wij vragen u begrip hiervoor. Deze proberen wij op dit moment weg te werken.
Graag willen wij u informeren dat wij er alles aan doen om uw bestelling zo spoedig mogelijk te kunnen verzenden. Uw bestelling is nu in behandeling bij ons. Zodra u bestelling is verzonden, ontvangt u van ons een email bevestiging met de verzendgegevens.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Valuebasket.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Valuebasket.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen