Opgelost door Valuebasket.nl: het product is niet leverbaar,het bedrag zou binnen 10 dagen retour gestort worden na ander halve maand nog niets ontvangen .

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 177892
Gebruiker
de bruijn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

28/03/2016 bestelling geplaats en betaald via Ideal? een canon compact camera + toebe
horen.Bedrag incl.verzekering €560,95.na veel Emails is het niet te leveren.We betalen
het bedrag aan u terug,het duurt 10/14 dagen. 2x per Email gevraagd waar het bedrag
blijft,moet nog geduld hebben terwijl ik ook 2x mijn Iban no.heb geven.Imiddels is het al 4
maanden,en nog steeds niets gehoort.Als ik weer er om vraag krijg ik excat het zelfde
antwoord per Email van mr Chloe.Bleef ben ik altijd gebleven,maar eens raak het geduld
op.
Ted Bruno

De oplossing

Alles is al beshreven. Geld kon retour betaald worden onder no:
NL36 INGB 0007 0811 48 Het duurt 10 dagen,inmiddels gaat het naar de 25 dagen.
En nog niets terug gestort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Valuebasket.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    de bruijn
    Datum
    De klacht is nog niet in behandeling genomen,hopelijk wordt het nu
    in behandeling genomen.Alvast bedankt voor de moeite.
    H.G.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
de bruijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Valuebasket.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen