Klacht Valuebasket.nl: iPad pro t.w.v. 833 euro besteld en betaald maar niet gekregen , en zij geven mijn geld ook niet terug

Simon1234

Op 21 juni 2016 heb ik via webshop ValueBasket.nl een iPad pro t.w.v. €833 besteld en betaald via iDeal. Maar tot vandaag heb ik mijn iPad pro niet gekregen en zij geven mijn geld ook niet terug. Inmiddels is hun website ook niet meer actieve . Ik heb aangifte gedaan bij mijn politie.nl met advocaat gesproken maar de kans is zeer klein dat ik mijn geld zal terug krijgen. Ook ING BANK doet er niks aan, de rekening van ValueBasket.nl is ook ING BANK, maar de bank zegt dat ik betaalde via iDeal en daar kunnen zij niks aan doen.
Ik snap dat niet meer een crimineel opent gewoon een bankrekening nummer hier in Nederland en hij of zij besteelt tien tallen mensen en zijn bank beschermt hem nog en niet beried is om al die gestolen geld terug te storten op de rekening van de kopers.

Ik heb alle bewijzen van bestelling en betaling, en mijn iPad pro is nooit verzonden door de verkoper. Ik wil graag dat de ING BANK moet tussen komen en mijn geld terg storten op mijn rekening.

Wij vinden dat Valuebasket.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Valuebasket.nl?