Klacht Valuebasket.nl: Mijn bestelling nog steeds niet ontvangen

Klachtnummer
# 166865
Gebruiker
Mery
Datum
0 reacties

Details

De klacht

OP 17-04-2016 heb ik een mobiel besteld via deze http://www.valuebasket.nl.
Als ik inlog voor voor mijn bestelling status te kijken dan krijg ik dit; Bestellingsvertraging
Excuses voor het ongemak . Uw bestelling heeft voorkeur en wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk verzenden. Bedankt voor uw begrip.

De oplossing

Ik wil graag mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Valuebasket.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Valuebasket.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen